Donald Trump, candidatul republican la alegerile prezidențiale din SUA, nu a cheltuit niciun ban pentru mesajele electorale promoționale la televiziune, în timp ce în cazul contracandidatei sale democrate, Hillary Clinton, bugetul cheltuit deja în acest scop a ajuns la 52 de milioane de dolari, potrivit canalului de televiziune american NBC News, citat miercuri de Reuters.

În privința fondurilor alocate de grupurile de sprijin pentru candidați, cheltuielile din tabăra democrată au ajuns la 91 de milioane de dolari, față de 8 milioane de dolari pentru Trump și susținătorii săi.

”Aproape 100 de milioane de dolari au fost cheltuite pe publicitatea electorală la TV în cursa prezidențială după încheierea alegerilor primare, dar campania lui Donald Trump încă nu a cheltuit niciun cent în această privință”, a relatat NBC News.

Un grup de sprijin pentru Donald Trump, intitulat ‘Rebuilding America Now PAC’ și condus de guvernatorul statului Florida, Rick Scott, a anunțat că în această săptămână difuzează un mesaj electoral anti-Clinton la posturi TV locale din statele Ohio, Florida și Carolina de Nord.

Trump nu a achiziționat timpi de antenă la canalele ABC, CBS sau NBC, acesta din urmă fiind cel care a difuzat reality show-ul „The Apprentice”, despre viața miliardarului american, însă el a folosit cu succes social media pentru ca mesajele sale să ajungă la electorat.

El postează frecvent mesaje pe Facebook și Twitter, iar postările sale primesc aprecieri și sunt redistribuite de nenumărate ori, ceea ce reprezintă pentru Trump o formă de publicitate gratis.

Un studiu realizat de firma mediaQuant estimează câștigurile cuantificate ale lui Donald Trump de pe urma social media gratuite la circa 2 miliarde de dolari până în prezent și este de așteptat ca ele să ajungă la 5 miliarde de dolari până la alegerile prezidențiale din 8 noiembrie.

sursa: agerpres.ro

95 Vizualizări

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

7 + 3 =