Caută
Close this search box.

Dracula e dezgropat de România şi trimis în lume să promoveze turismul

Autoritatea Națională pentru Turism (ANT) și-a propus să-l dezgroape pe Dracula, unul dintre cele mai cunoscute mituri despre România în străinătate, și să-l folosească pentru promovarea turismului.

Anca Nedea, președintele ANT, a vorbit la deschiderea Târgului de Turism despre o repoziționare a României în ceea ce privește strategia de marketing, având ca element central misterul. Promisiunea misterului, a spus Nedea, va se va completa cu promisiunea călătoriei în timp, prin experimentarea miturilor, explorarea locurilor.

„Dați-ne voie să ne asumăm cu toții ceea ce avem – mitul lui Dracula, care în timp ce noi ni-l dezbăteam, a ajuns să ni-l fure alții. Dacă noi nu ne asumăm un Dracula, va fi altcineva care va face asta”, a afirmat șefa ANT, potrivit profit.ro.

Alături de Dracula, România va promova turismul cu elemente care țin de autenticitate, mister și legendă.

„Măștile dacice, miturile, legendele pe care fiecare zonă poate nu le exploatează suficient fac parte din autenticitatea căutată de toți străinii care colindă lumea”, a mai spus Anca Nedea.

Ea a anunțat că ANT va organiza, la sfârșitul anului 2016 – începutul anului 2017, un concurs creativ național, la care vor putea participa atât persoane fizice, cât și persoane juridice, care respectă brief-ul de creație și care doresc să se înscrie în competiția pentru Cea mai bună idee de campanie pentru repoziționarea României pe piețele externe.

Mesajul desemnat câștigător pentru campania de repoziționare a României pe piața internațională a turismului va fi dezvoltat și declinat pe diferite medii de comunicare, pe piețele țintă, de către o agenție de publicitate specializată, din România, selectată ulterior prin licitație publică.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele stiri