Ministerul Afacerilor Interne a solicitat Camerei Deputaţilor sprijin pentru mutarea temporară a Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă (IGSU) într-un imobil aflat în administrarea Palatului Parlamentului, sediul actual al inspectoratului fiind încadrat în clasa a II-a de risc seismic.

„Vă informăm că Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă, car reprezintă una din componentele cu activitate permanentă în cadrul sistemului naţional de management al situaţiilor de urgenţă, îşi desfăşoară activitatea într-un imobil încadrat în clasa a II-a de risc seismic. (…) Astfel, a fost identificat un imobil (corp B), în suprafaţă construită de 7912 mp din imobilul cu nr. cadastral 226904, înregistrat în inventarul domeniului public al statului la numărul MFP 153629, care se pretează activităţilor de ordine publică şi prezintă condiţii mai bune în comparaţie cu sediul actual. Imobilul se află în administrarea Camerei Deputaţilor”, se precizează în scrisoarea trimisă preşedintelui Camerei Deputaţilor de ministrul Afacerilor Interne.

Ministrul Afacerilor Interne menţionează în scrisoare că spaţiul solicitat ar urma să fie folosit de IGSU pentru o perioadă limitată, până când reabilitarea sediului actual va fi finalizată.

„În vederea preîntâmpinării unei situaţii critice, de imposibilitate a desfăşurării activităţii în actualul sediu, în cursul anului 2017, cu sprijnul Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, va demara un amplu proces de consolidare a imobilului, situaţie care necesită relocarea personalului în altă locaţie”, se mai arată în scrisoare.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.