Chiar dacă Mark Zuckerberg încearcă să minimalizeze rolul Facebook în alegerea lui Donald Trump, examinarea minuţioasă a modului în care ştirile false sunt răspândite pe platforma de socializare s-a intensificat, informează BBC.

BuzzFeed News raportează că zeci de angajaţi Facebook au creat o sarcină neoficială pentru a aborda problema, citând un membru al grupului operativ, care a vrut să rămână anonim pentru a nu-şi pierde locul lor de muncă.

„Mark Zuckerberg ştie, iar noi de la de la companie ştim că ştirile false s-au răspândit pe platforma noastră pe parcursul întregii campanii electorale”, a declarat sursa.

Facebook nu a răspuns solicitării BBC de a comenta informaţiile publicate de BuzzFeed. Între timp, Google a anunţat luni ca va face mai mult pentru a preveni site-urile de ştiri false să facă bani din publicitate.

Facebook neagă acuzaţiile, dar Mark Zuckerberg pare să fie din ce în ce mai agitat de sugestia că ştirile false au fost o problemă serioasă pe platforma Facebook.

„Din tot conţinutul pe Facebook, mai mult de 99% din ceea ce văd oameni este autentic”, a scris Zuckerberg, potrivit zf.ro. „Numai o cantitate foarte mică sunt veşti false şi farse.”. Concluzia lui Zuckerberg este:

„În general, acest lucru face extrem de improbabil ca ştirile false să fi schimbat rezultatul acestor alegeri într-o direcţie sau alta.”

202 Vizualizări

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here