NASA va prezenta ”o descoperire făcută dincolo de Sistemul Solar”, în cadrul unei conferințe de presă

NASA va organiza o conferinţă de presă, miercuri, în care va prezenta o informaţie majoră despre exoplanete şi va anunţa ”o descoperire majoră făcută dincolo de Sistemul Solar”, potrivit independent.co.uk.

În cadrul conferinței, NASA va dezvalui informații despre descoperirile făcute de cercetătorii americani cu ajutorul telescopului spațial Spitzer. Exoplanetele sunt planete care orbitează în jurul altor stele decât Soarele. NASA nu a făcut alte precizari despre dezvaluirile pe care le va face în cadrul conferinței de miercuri.

Exoplanetele sunt corpurile cerești din Univers care au cele mai mari șanse de a găzdui forme de viață, întrucât multe dintre ele seamănă cu Terra și ar putea conține acele elemente chimice care stau la baza vieții. Tot mai multe exoplanete au fost descoperite de cercetători în ultimii ani.

Conferinta de presă va avea loc pe 22 februarie la ora 13:00 EST (20:00 ora României) și va fi transmisă în streaming live pe postul NASA TV și pe site-ul NASA. La această conferință vor participa astronomi și experti în științe planetologice din mai multe țări ale lumii.

Publicul larg va putea să adreseze întrebări participanților la conferință folosind hashtagul #AskNASA în timpul evenimentului, potrivit NASA. De asemenea, agenția spațială americană va organiza o sesiune de întrebări și răspunsuri pe platforma Reddit imediat după încheierea conferinței.