Caută
Close this search box.

Real se transformă în hypermarket cu produse româneşti

Real

Singurele unităţi Real care îşi vor continua activitatea ca hypermarketuri, după preluarea lor de la grupul German Metro de către foştii manageri Metro Gerardo Monzillo şi Dusan Wilms, se vor transforma în magazine cu sortimentaţie predominant românească.

Magazinele Real din Arad şi Oradea Episcopiei, singurele care îşi vor păstra sigla şi domeniul de activitate după ce au ieşit din portofoliul grupului german Metro, se vor transforma în hypermarketuri cu focus pe produsele locale, au declarat pentru economica.net oficialii Real Hyper Magazine SRL, societatea care operează unităţile.

„Transformările prin care trece compania, inclusiv optimizarea portofoliului, au la bază un singur scop, şi anume acela de a consolida poziţia pe piaţa din vestul ţării, cu accent clar pe dezvoltarea şi promovarea produselor locale.

Această strategie se bazează pe dorinţa de a investi în economia şi în comunitatea locală. Ne dorim să consolidăm relaţia cu furnizorii arădeni şi bihoreni, astfel încât clienţii noştri să fie întâmpinaţi în magazine de produse proaspete care să corespundă nevoilor şi gusturilor lor. Având în vedere priorităţile operaţionale de optimizare a portofoliului, momentan suntem în proces de conceptualizare a acestei strategii şi de dezvoltare a modului practic de aplicare în magazinele Real Arad si Real Oradea”, au declarat oficialii companiei.

Potrivit acestora, evoluţia vânzărilor din ultimul an „dă încrederea că aceasta este direcţia corectă de dezvoltare”.

Brandul Real a intrat în portofoliul companiei cipriote Terazone Enterprises LTD, controlată de Gerardo Monzillo şi Dusan Wilms, doi foşti manageri în cadrul grupului Metro la finele anului trecut.

FOTO: chestiuniserioase.files.wordpress.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele stiri