Caută
Close this search box.

RADET transmite avertismente dure celor care vor să se debranșeze

RADET șochează cu avertismente dure introduse în formularul prin care bucureştenii care stau la bloc le dau acordul vecinilor care vor să se debranşeze. Experţii în domeniu consideră că metoda este inacceptabilă şi că îi va speria pe locatari. Iar soluţia corectă ar fi fost creşterea numărului de servicii pe care le oferă regia, informează TVR.

„Pericol de explozie, plătiţi mai mult, respiraţi aer poluat”. Sunt avertismentele pe care le-au introdus cei de la RADET în noile formulare. Reprezentanţii companiei spun că în acest fel şi-au dorit să îi facă pe oameni să fie conştienţi de riscurile la care se expun.

Asociaţiile de proprietari critică iniţiativa. Şi spun că oamenii nu s-ar debranşa dacă ar fi mulţumiţi de serviciile RADET.

Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor strânge deja semnături ca documentul să fie eliminat.

Ca să se deconecteze de la sistemul centralizat, proprietarul unui apartament trebuie să aibă acordul scris al vecinilor, al asociaţiei de proprietari şi să anunţe furnizorul cu cel puţin 30 de zile înainte. Debranşările nu se pot face în timpul sezonului de încălzire. RADET Bucureşti furnizează energie termică pentru mai bine de un milion de locuitori.

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele stiri