Nu a existat nici un element de discriminare în cazul incidentului de la un supermarket din Odorheiu Secuiesc.

Constatarea a fost făcută de Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării (CNCD) care a decis că nu se întrunesc elementele constitutive ale faptei de discriminare directă, dar recomandă agenților economici ca angajații care servesc clienții să cunoască limba oficială la un nivel rezonabil.

Specialiştii de la CNCD spun că au analizat atât înregistrarea în cauză, cât și punctul de vedere al supermarketului, precum și declarația vânzătoarei care l-ar fi refuzat pe bărbatul respectiv. Concluzia: nu a fost vorba de un act de discriminare directă.

Săptămâna trecută, presa a explodat din cauza unui incident de la magazinul Kaufland din Odorheiu Secuiesc, când un client nu a fost servit cu mici deoarece vânzătoarea nu înţelegea limba română.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

2 + 4 =