Mercedes-Benz și-a majorat avansul față de rivalul BMW în primele nouă luni, grație unor noi modele precum SUV-urile GLC și GLA și sedanul restilizat E-Class, fiind în grafic pentru a-și menține poziția de cel mai mare producător de automobile de lux din lume, transmite Bloomberg.

În primele nouă luni din 2017, vânzările Mercedes, divizia de lux a Daimler AG, au urcat cu 12%, la 1,72 milioane de vehicule, în timp ce brandul BMW a raportat un avans de 3,9%, la 1,54 milioane de unități. Livrările Audi, divizia de lux a Volkswagen AG, au scăzut cu 2% în perioada ianuarie — septembrie 2017, la 1,38 milioane de vehicule.

Audi dă semne de redresare, iar luna trecută vânzările pe plan global au urcat cu 2,7%, pe fondul majorării cererii pentru SUV-uri și a creșterii livrărilor în China.

Luna trecută, Mercedes a anunțat un program de reducere a costurilor cu patru miliarde de euro până în 2025, pentru a contracara așteptata presiune asupra câștigurilor. Brandul se va confrunta cu o reducere a profitului în schimbul majorării vânzărilor de vehicule electrice, îndeplinind astfel standardele mai dure privind emisiile în viitor, a afirmat directorul financiar Frank Lindenberg.

Divizia de lux a Daimler se așteaptă ca până la 25% din sedanuri, SUV-uri și automobile cu două locuri să fie electrice până în 2025, inclusiv viitorul SUV mediu EQ-C, care va fi lansat în 2019.

În România, Daimler are două unități de producție, în Cugir și Sebeș.

173 Vizualizări

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

5 + 2 =