Fundația Motivation România lansează campania „#PEBUNE?” ce are drept scop eliberarea locurilor de parcare destinate persoanelor cu dizabilități, din cadrul magazinelor cu produse de uz larg.
Prin această campanie, se promovează respectarea Legii 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap la nivel național.
Campania „#PEBUNE?” se adresează șoferilor cu și fără dizabilități, precum și publicului larg și transmite un mesaj de încurajare a respectării drepturilor persoanelor cu dizabilități din România.
„#PEBUNE? s-a născut din frustrarea mea și a colegilor mei în scaune rulante când am constatat în nenumărate rândui cât este de greu să găsim libere locurile de parcare destinate nouă, când mer gem la cumpărături. #PEBUNE? este o întrebare prin care ne dorim să atragem atenția persoanelor din pături sociale diverse și să îi facem pe oameni să înțeleagă că aceste locuri de parcare sunt, de fapt, o necessitate și nu un moft. Prin eliberarea acestor locuri de parcare nu numai că respect legea, dar fac un gest cât se poate de normal față de persoanele care au nevoie de acele locuri de parcare”, a declarat Erika Garnier, specialist comunicare Fundația Motivation România.
Campania constă în distribuirea de pliante și stickere la casele de marcat, precum și amplasarea de călăreți cu mesajul campaniei la locurile de parcare destinate persoanelor cu dizabilități. Pentru cei care doresc să se alăture campaniei, fie că sunt sau nu persoane cu dizabilități, Fundația Motivation România pune la dispoziție gratuit stickere auto cu mesajele campaniei. Prin toate aceste materiale se evidențiază importanțaeliberării locurilor de parcarepentru persoanele cu dizabilități.
„Mulți dintre noi nu cunoaștem importanța acestor locuri de parcare pentru o persoană cu dizabilități. Fie pentru că nu îi avem în cercul nostru de prieteni sau colegi, fie pentru că nu ne-a preocupat acest subiect. De cele mai multe ori ne gândim la persoanele cu dizabilități locomotorii ca fiind  asistate, retrase  social, vulnerabile. Realitatea este însă că persoanele cu dizabilități pot fi active și independente, prin forțele proprii și prin respectarea de către fiecare dintre  noi a dreptului lor la acces în comunitate”, a declarat Anca Beudean, Director de Programe la Fundația Motivation România.
Campania „#PEBUNE?” va fi implementată pe o perioadă de trei luni, începând din data de 22 noiembrie 2017, pentru început în peste 200 magazine, datorită partenerilor care o susțin: Mega Image și Dedeman. Partener media al campaniei este Europa FM.
Ideea campaniei a fost conturată în cadrul proiectului ”8 ore peste program pentru o cauză bună” al Fundației Comunitare București, care a adunat laolaltăpentru o întâlnire de lucru, profesioniști din mai multe arii profesionaleși ONG-uri.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

8 + 2 =