Cu câteva zile în urmă, Federația Română de Fotbal anunța oficial următoarele:

”O premieră în istoria echipei naționale care începe în 1922: are propria identitate vizuală și, totodată, un nou echipament cu care va ataca Liga Națiunilor și drumul spre Euro 2020.

În pragul marii aniversări a României, 100 de ani de la Marea Unire, Federația Română de Fotbal a pregătit o surpriză tuturor suporterilor fotbalului. Echipa națională are prima identitate de brand din istorie și un nou echipament cu tricolor. Acestea au fost dezvăluite într-o ceremonie care a avut loc la Stejarii Country Club vineri, 3 noiembrie 2017. Identitatea a fost prezentată chiar de creatorul ei, Aneta Bogdan, Managing Partner al companiei Brandient.” (vezi foto FRF)

Întrebat ce părere are în legătură cu noul brand, cel supranumit ”Regele”  sau ”Maradona din Carpați” și considerat cel mai valoros fotbalist român al tuturor timpurilor, Gică Hagi, a avut o reacţie aspră și tranșantă, fără menajamente:

„Echipa naţională a avut identitate când a jucat la Campionate Europene şi Mondiale. Acum încercăm să ne găsim o identitate. Dacă mai putem.

Identitatea României era când eram la Campionate Europene şi Mondiale şi când aveam 70 la sută posesie cu Anglia pe Wembley. Eu cred că atunci este identitate, nu când branduieşti un tricou. Cu tot respectul. Ştiu că este lumea marketingului, dar hai să vorbim despre performanţe.

Eu nu cred că suntem într-o situaţie în care să mai fim indulgenţi. Trebuie să fim foarte exigenţi cu echipele naţionale, pentru că echipele naţionale trebuie să facă performanţe. Nu se mai poate, altfel dispărem”, a încheiat Hagi.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

8 + 5 =