Jurnaliștii de la RiseProject au publicat o investigație în care susțin că Mihai Slăvescu Putineanu, finul lui Liviu Dragnea, care deține ferma de vaci Agrotrust, a făcut plăți către firma de consultanță a lui Radu Tudor, realizatorul Antena 3, dar și către site-ul DcNews.ro, în care Bogdan Chirieac și Răzvan Dumitrescu sunt acționari.

FOTO: DcNews

„65.000 lei a dus acasă antenistul în perioada ianuarie 2011 – mai 2012. Plățile s-au făcut în cinci tranșe, de la ferma lui Putineanu (Agrotrust) la firma de consultanță a lui Radu Tudor (Top Media Acces)”, scriu jurnaliștii RiseProject.

Tranzacțiile cu Tudor s-au realizat înainte de alegerile parlamentare din 2012.

„59.502 lei s-au dus la Răzvan Dumitrescu și Bogdan Chirieac, figuri consacrate în platourile Antena 3. Tot finul lui Dragnea a plătit în aceeași perioadă, 2011-2012. De data asta, a facturat portalul de știri DC News (Press Media Electronic), fondat de cele două vedete TV.

Răzvan Dumitrescu, care a ieșit de curând din afacere, susține că nu se ocupa el de administrare, că habar n-are despre tranzacție, n-a simțit n-a simțit presiuni editoriale și, oricum, n-a mai scris nimic pe site de mult timp”, se mai arată în anchetă, potrivit reportervirtual.ro.

Bogdan Chirieac susţine că, dacă aceşti bani au fost plătiţi, sunt pentru publicitate pe site-ul DCNews.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

4 + 5 =