Un celebru retailer de îmbrăcăminte va închide 170 de magazine pe plan global, în încercarea de a-şi reveni din prăbuşirea constantă a acţiunilor, care au ajuns la cel mai slab nivel din ultimii nouă ani, potrivit Bloomberg.
Retailerul suedez H&M vrea, în acelaşi timp, să deschidă un nou format de magazin, denumit Afound, care se va alătura lanţului de magazine H&M şi formatelor inaugurate recent, precum Arket.
Vânzările online, o prioritate
H&M a transmis că va investi mai mult în vânzările online şi va îmbunătăţi tehnologia de gestiune a inventarului, în timp ce va deschide magazine în anumite pieţe care încă funcţionează, potrivit Mediafax.
Acţiunile companiei au scăzut cu 9,1% în Stockholm ajungând la minimul ultimilor 9 ani, după ce al doilea cel mai mare retailer de haine din lume a raportat o scădere a profiturilor de 34% în ultimul trimestru.
Cu toate acestea, H&M plănuieşte şi să deschidă 390 de magazine noi anul acesta, debutând pe pieţele din Uruguay şi din Ucraina.