Comisia Europeană a transmis o scrisoare oficialităților române prin care cere clarificări legate de traseul ales, dar şi de costu­rile pentru multdiscutatul proiect al liniei de metrou Bucureşti-Otopeni (Magistrala 6). Una din cele mai importante critici aduse de Comisia Europeană vizează traseul stabilit în proiect, de ce punctul de plecare nu este la staţia Piaţa Victoriei şi s-a ales ruta ocolitoare de la staţia existentă 1 Mai, ce trece pe la Romexpo. De altfel, traseul ales pentru linia de metrou ce va lega Bucureştiul de Otopeni a ridicat un mare semn de întrebare de la bun început.                                                                      O altă problemă atinsă de Comisia Europeană este subestimarea investiţiei pentru construcţia acestei linii de metrou până la Otopeni, dar şi supraestimarea traficului de pasageri. Valoarea investiţiei în linia de metrou ce va lega Capitala de aeroportul Otopeni este de aproximativ 1,3 miliarde de euro (cu TVA inclus), potrivit autorităţilor locale. Pro­iectul Magistralei 6 de metrou prevede un traseu de 14,2 km şi cuprinde 12 staţii, ar urma să asigure capacitatea de transport a unui număr de 50.000 călători pe oră şi sens. (foto observatordeilfov)

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

5 + 2 =