Primarul Capitalei, Gabriela Firea, a declarat că în următoarea şedinţă de Consiliu General va fi dezbătut un nou regulament privind publicitatea stradală, pentru că Bucureştiul „trebuie să fie ca Praga, ca Viena, ca Paris”.

Primarul solicită comisiilor din Ministerul Culturii care dau avizele pentru toaletarea arborilor din parcurile monument istoric, să aprobe dosarele depuse de municipalitate, ca aceasta să se poată ocupa de toaletarea copacilor. Firea i-a numit inconştienţi pe funcţionarii publici din minister, spunând că este inadmisibil ca aceştia să ţină dosarele un an de zile şi să nu ofere avize. „Fac o solicitare către membrii comisiilor de avizare din cadrul Ministerului Culturii, acolo unde Primăria Capitalei şi primăriile de sector transmit solicitări de avizare pentru toaletarea arborilor îmbătrâniţi sau în declin biologic să urgenteze aceste avize. Primăria Capitalei, pentru toaletarea arborilor din Cişmigiu, are dosare depuse de un an de zile. Inadmisibil! Aţi văzut ce a fost în weekend, Doamne fereşte să fie vreun incident”, a declarat primarul Gabriela Firea luni, în cadrul comandamentului de vreme rea convocat la Primăria Capitalei.

Edilul i-a numit „inconştienţi” pe funcţionarii publici care lucrează în minister şi le cere „să binevoiască să dea nişte avize”. „Aceşti funcţionari publici inconştienţi din Minsiterul Culturii să binevoiască să dea nişte avize, aceste parcuri sunt declarate monument istoric şi nu se pot face toaletări sau îngrijiri decât cu avize. Se poate – Doamne fereşte” – să se întâmple ceva. Câţi bucureşteni trebuie să fie răniţi până când aceşti inconştienţi să dea nişte avize?”, a mai spus Firea.

Ea a vorbit şi despre panourile publicitare care ar putea reprezenta un pericol pentru bucureşteni, în condiţiile în care s-ar putea înregistra o viteză foarte mare a vântului şi ar putea cădea. Firea le-a cerut administratorilor de panouri să trateze cu responsabilitate problema şi să nu se gândească doar la câştig, ci să verifice aceste panouri publicitare şi să le pună în siguranţă în cazul în care este nevoie, pentru a nu fi incidente. „Şi Bucureştiul trebuie să fie ca Praga, ca Viena, ca Paris, şi anume publicitatea să fie adaptată locului la care ne referim. (…) Trebuie să preluăm bunele practici din marile capitale ale lumii. Să fie reguli clare, să fie panouri publicitare standard, în funcţie de zonă”, a spus Firea.

67 Vizualizări

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

4 + 5 =