Numărul 1 în tenisul mondial, Simona Halep, este cel mai bun ambasador al sportului românesc, însă faptul că provine din România se vede în numărul şi importanţa brandurilor care o sponsorizează.

Este ceea ce spune Cosmin Hodor, managerul de comunicare al Simonei Halep, care susţine că, la nivelul României, brandul Halep ar valora în jur de 3 milioane de euro.

„Faptul că Simona a ajuns numărul 1 e meritul ei, pentru că a stat acolo, a luptat, că joacă și și-a așteptat momentul cel mai bun în care a ajuns numărul 1 mondial. Nu l-a tras la sorți. În momentul de față ea e cel mai bun ambasador al sportului românesc. Valoarea de piață e dată mult și de țara din care provii. Probabil că valoarea de piață a Simonei în momentul ăsta în România poate fi de 2-3 milioane, dar stai să te gândești dacă ți-ai dori să ai multe branduri, să te asociezi cu toată lumea mai ales când joci.

Acum, programul ei e foarte încărcat. Orice asociere a ta cu altcineva presupune niște obligații. Tu trebuie să vezi dacă în calendarul tău pe anul respectiv poți să-ți asumi obligațiile alea”, a spus Cosmin Hodor, managerul de comunicare al Simonei Halep.

Urmăriți întreaga dezbatere despre ce face statul român pentru acest domeniu diseară, la emisiunea În faţa ta (Digi24), de la miezul nopţii.

1 COMENTARIU

  1. OLARU SI BUZARNESCU, CAMPIOANE LA Strasbourg!

    acest turneu nu este cotat prea sus(insasi premiile monetare o spun) , insa este un lucru excellent pentru sportul romanesc, si -as zice- pentru sportul feminin romanesc ,macar in tenisul feminin , avem cel putin 5-6 jucatoare, intre primele 50 ale lumii, cea ce-intre miile existente- spune ceva:” Multi sunt veniti, putini sunt cei chemati”…Felicitari pentru cele doua CAMPIOANE

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

2 + 8 =