Un nou punct de lucru al Serviciilor Publice Comunitare pentru Evidenţa şi Eliberarea Paşapoartelor Simple din Bucureşti şi judeţul Ilfov se va deschide, începând cu data de 16 iulie, în centrul comercial ParkLake.

„Cetăţenii care au depus până în prezent sau vor depune în intervalul 11-13 iulie cereri pentru eliberarea documentelor de călătorie la sediile din Pipera şi Piaţa Amzei îşi vor putea ridica paşaportul din punctul de lucru situat în ParkLake”, informează un comunicat al Ministerului Afacerilor Interne (MAI).

Noul punct de lucru se înfiinţează prin relocarea sediilor serviciilor de paşapoarte din Şos. Pipera nr. 49, sector 2, şi Piaţa Amzei, nr. 13, sector 1.

Potrivit sursei citate, pentru regiunea Bucureşti-Ilfov vor fi primite solicitări şi se vor elibera paşapoarte numai în ParkLake, etaj 1, str. Liviu Rebreanu nr. 4, sector 3, în care vor funcţiona 14 ghişee de primiri cereri şi trei ghişee de eliberări paşapoarte, şi în Plaza România, etaj 2, bd. Timişoara nr. 26, sector 6, în care vor funcţiona 20 ghişee de primiri cereri şi trei ghişee de eliberări paşapoarte.

Plata taxei pentru obţinerea paşaportului se poate face on-line, în sistem internet banking, prin virament către conturile deschise de către fiecare Instituţie a Prefectului, de la orice bancă unde persoana are deschis un cont bancar, prin virament către conturile deschise de către fiecare Instituţie a Prefectului, prin mandat poştal (la orice Oficiu Poştal) sau în numerar, sau, după caz, prin intermediul POS-urilor la casieriile unităţilor Trezoreriei Statului, la casieriile Instituţiilor Prefectului şi, începând cu data de 11 iunie şi la casieriile unităţilor CEC BANK.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

9 + 4 =