Caută
Close this search box.

SMART MARKETING la a 4-a ediție are ca invitat pe JAAP KALMA – Expert advisor, Ex-Chief Commercial Officer – AC MILAN, Ex-Global Brand Director – FERRARI

Fostul director de brand al Ferrari și AC Milan – JAAP KALMA, împreună cu Global Marketing Speaker și Columnist la The Drum – SAMUEL SCOTT vor fi invitații speciali ai evenimentului SMART MARKETING

Pe 11 octombrie 2018, la Hotel Radisson Blue din București, în cadrul celei de a 4-a ediții a evenimentului SMART MARKETING, creat de BusinessMark, vei regăsi atât personalități puternice și abordări unice orientate către valori, angajament, responsabilitate, cât și modalități de creare a unor branduri puternice, „true to themselves”.

Programul evenimentului va fi împărțit în doua sesiuni, urmate de un seminar susținut de unul dintre invitații speciali ai evenimentului: JAAP KALMA – Expert advisor, Ex-Chief Commercial Officer – AC MILAN, Ex-Global Brand Director – FERRARI. Jaap ne va împărtăși din know-how-ul sau și ne va conduce într-o călătorie instructivă, pentru a înțelege efortul imens de care este nevoie in realitate pentru a construi si gestiona un super brand.
Cel de-al doilea keynote speaker, SAMUEL SCOTT – Global Marketing Speaker, Columnist – THE DRUM ne va împărtăși din experiența sa de jurnalist, consultant și director de marketing în industria high-tech. Cunoștințele sale vaste din acest domeniu îți vor oferi oportunitatea de a aduce o plus-valoare organizației în care activezi, într-un mod diferit decât ai făcut-o până acum.

Speakerii evenimentului vor fi:

* GABRIEL EREMIA, Digital Marketing Manager – Arctic, Beko, Grunding;
* IULIA NICULAE, Marketing Manager – Federatia Romana de Fotbal;
* IONUT BELET, Brand Manager Nike&Converse – FF Group;
* ANCA CALUGARITOIU, Brand Manager Ursus – Ursus Breweries;
* OANA PASCU, Owner – Complice 4Joy;
* MIHNEA GHILDUS, Ph.D product designer, founder of Dizainar.ro, Creative Director – DZNR Studio;
* CODRIN ALEXIANU, Public Relations Manager – Merlin’s Beverages.
* Seminar special guest: JAAP KALMA – Expert advisor; Ex-Chief Commercial Officer – AC MILAN; Ex-Global Brand Director, – FERRARI;
* Special guest: SAMUEL SCOTT – Global Marketing Speaker, Columnist – THE DRUM.

Temele abordate de speakeri vor fi orientate către următoarele subiecte:

* Brand-fueled movements. Branduri inovatoare ce au consolidat schimbări in comportamentul consumatorului;

* „See-through” brands. De ce este important ca brandurile de succes sa mizeze pe transparenta si onestitate in relația cu consumatorii?;

* Între strategia de branding și activitățile de marketing. Coerența personalității unui brand în ochii consumatorului;

* From forgettable to memorable. Care este cheia succesului din spatele brandurilor memorabile? Cum au reușit acestea sa devina identificabile intr-o era dominată de rapida circulație a informației?

* Brand identity vs. Brand personality ca elemente esențiale în definirea brandului. Care este „inima” și care este „creierul”?

* Prove your values fast and decisive. A fi cel mai bun nu este întotdeauna suficient. Tips and tricks pentru evidențierea particularităților în lupta contra competitorilor;

* Bid farewell to Brand Missions. Tranziția de la brand missions la manifesto. Ce presupune brand manifesto și cum măsurăm impactul acestuia asupra consumatorului?

* The glitter effect. Importanța autenticității în relația cu consumatorii. Pericolul formelor fără fond în marketing;

* The burning passion and personality. Cum folosești pasiunea în sprijinul misiunii brandului și riscul calibrării greșite;

* It’s a question of trust. Choose your vows with value. Promisiunile îndeplinite ca bază a încrederii consumatorilor. De ce este importantă analiza promisiunilor înainte de a fi comunicate către audiență?

* Choose your fights. Pentru ce militează brandul tău și ce spune acest lucru despre personalitatea sa? Cum influențează acest lucru relația cu consumatorii?

SMART MARKETING este dedicat managerilor de brand, PR, marketing, digital, social media, directorilor generali si executivi, reprezentanților comunităților creative, antreprenorilor si este adresat tuturor persoanelor interesate de îmbunătățirea modului de lucru în acest domeniu.
Evenimentul este creat de BusinessMark, o companie de organizare evenimente business ce își propune să ofere mediului de afaceri românesc un spațiu profesionist de discuții și networking,  cu susținerea: Rent for Comfort, Camera de comerț Marea Britanie – România, Camera de Comerț Bilaterale Bulgaria – România, Camera de comerț Olanda-România, Institutul de Marketing, Zelist Monitor.

Înscrierea la evenimentul SMART MARKETING se poate face online, pe site-ul BusinessMark – link, unde puteți regăsi, totodată, mai multe detalii despre eveniment (modalitate de înscriere, structura, program, speakeri etc).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele stiri