Varujan Vosganian, deputat ALDE, critică Guvernul Dăncilă

varujan vosganian

Deputatul ALDE, Varujan Vosganian, purtător de cuvânt al partidului, i-a trimis premierului Viorica Dăncilă o interpelare în care afirmă că eficienţa unei guvernări a devenit kilometrul de autostradă construită, nu creşterea PIB, a veniturilor sau a numărului locurilor de muncă create.

„Cifrele statistice ne dovedesc, prin creşterea produsului intern brut, a pensiilor şi salariilor nete, a numărului de locuri de muncă precum şi prin scăderea corespunzătoare a şomajului, prin reducerea decalajelor în ce priveşte puterea de cumpărare faţă de media Uniunii Europene, că România înregistrează o perioadă de dezvoltare economică şi de creştere a nivelul de trai. În ultima vreme, însă, doamnă Prim-ministru, observăm că, în rândul opiniei publice, eficienţa guvernării nu se mai măsoară prin procentele de creştere a produsului intern brut sau a veniturilor reale, nici prin numărul locurilor de muncă nou create sau prin apropierea parităţii puterii de cumpărare de media europeană. Unitatea de măsură a eficienţei guvernării a devenit kilometrul de autostradă”, a scris deputatul ALDE, Varujan Vosganian, într-o interpelare pe care i-a adresat-o premierului Viorica Dăncilă.

Purtătorul de cuvânt al ALDE spus că fără demararea efectivă a lucrărilor la autostrada Ungheni – Iaşi – Târgu Mureş, locuitorii din Moldova vor fi dificil de convins că Guvernul „merită preţuirea şi încrederea lor”.

„În această privinţă, trebuie să vă mărturisesc că Autostrada Ungheni – Iaşi – Târgu Mureş se încadrează perfect în acest nou canon al guvernării. Aici, în Moldova, tema acestei autostrăzi revine obsesiv în orice discuţie despre calitatea actului de guvernare. Fără demararea efectivă a lucrărilor la această autostradă, va fi destul de dificil să convingem locuitorii Moldovei că Guvernul şi-a îndeplinit promisiunile făcute în campania electorală şi că, în consecinţă, merită preţuirea şi încrederea lor”, a menţionat Varujan Vosganian.