Caută
Close this search box.

Arsenal ”rupe norii” cu noul său partener

Arsenal a anunţat pe contul său de Twitter că, începând cu anul 2019, noul sponsor principal al echipei din Londra va fi Adidas. Contractul de 5 ani cu Puma va expira la finalul acestui sezon, astfel că clubul din Premier League a bătut palma cu firma de articole sportive din Germania.

Arsenal şi Adidas au încheiat un parteneriat, care va începe pe 1 iulie 2019„, a fost mesajul postat de Arsenal pe contul oficial de Twitter.

Înţelegerea se va desfăşura până în 2023, iar suma încasată de Arsenal va fi de aproximativ 340 de milioane de euro (68 de milioane de euro pe sezon), dublu faţă de cât a câştigat în perioada Puma.

Potrivit site-ului mirror.co.uk, singurele cluburi din Europa, care câştigă mai mult decât va câştiga Arsenal din sponsorizare sunt: Manchester United, cu 85 de milioane de euro, sponsorizată de Nike şi Barcelona, căreia îi intră 159 de milioane de euro în conturi pe an.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele stiri