Caută
Close this search box.

ING Bank, eroare gravă: Clienții s-au văzut cu conturile pe minus și tranzacții multiple

ing

Mai mulţi clienţi ai ING Bank se confruntă cu probleme cu conturile, reclamând că banca le-a multiplicat tranzacţiile efectuate în ultimele trei zile şi că s-au văzut fără bani în cont sau chiar pe minus. 

Reprezentanții ING Bank au transmis că toţi clientii vor putea vedea sumele restituite in contul lor până la finalul zilei.

„O parte din tranzacţiile cu cardul efectuate în weekend au fost dublate. Situaţia va fi remediată cel târziu în cursul zilei de mâine”, arată un mesaj publicat pe site-ul ING Bank. Pe site-ul ING au apărut într-un târziu şi informaţii despre existenţa problemei.

Compania a actualizat şi sistemele băncii care în prezent au o disponibilitate parţială, respectiv ING Home’Bank Web, ING Home’Bank Mobile şi Serviciul Call Center.

Reprezentanţii băncii au explicat pe Facebook şi ce a cauzat problemele: „O parte dintre clienţii ING pot vedea dublarea unora dintre tranzacţiile realizate în weekend. Situaţia a fost cauzată de o eroare operaţională în care fişierele de tranzacţii au fost încărcate de două ori. Lucrăm la remedierea situaţiei şi la returnarea sumelor în conturile clienţilor în cel mai scurt timp posibil”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele stiri