Caută
Close this search box.

Sharapova şi Halep, „schimb” de sponsori. De ce Nike n-ar vrea să mai audă de „Masha”

Jurnaliştii de la The Sun continuă să susţină că Nike va rupe contractul cu Sharapova, la finalul acestui sezon. Rusoaica speră că va semna cu Adidas. Dacă se va întâmpla asta, vom avea, în decurs de un an, o modificare la vârf în privinţa sponsorilor: e practic vorba de un „schimb” între cele mai bune jucătoare de tenis din Europa de Est, în ultimul deceniu.

Deși agentul său a negat că Nike va renunța la Masha, englezii garantează că sportiva de 31 de ani, fost lider WTA şi câştigătoare a 5 trofee de Grand Slam, va fi nevoită să îşi caute alt sponsor tehnic. Ea a semnat în 2010 un contract pe 8 ani cu Nike, în valoare totală de 80 de milioane de dolari, dar a fost însă informată, sâmbătă, că e liberă să îşi caute alt contract, Nike nedorind să îi mai prelungească înţelegerea; asta deşi cele două părţi sunt împreună de 20 de ani.

alte contracte de reprezentare între jucători de tenis şi Nike ar urma să expire, printre care cele ale spaniolului Rafael Nadal şi americancei Serena Williams. Ambii însă vor prelungi, aproape sigur, spre deosebire de Sharapova.

De notat că Nike a vrut să rupă iniţial înţelegerea cu Sharapova când a izbucnit scandalul de dopaj. Ulterior au decis să o susţină, dar în acest moment performanţele „Mashei” nu mai justifică un nou contract.

2 milioane de dolari primeşte Halep din colaborarea cu Nike, contractul fiind semnat în primăvară pentru patru ani.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele stiri