Caută
Close this search box.

Tranzacție uluitoare pe piața media din România

“Numele postului va rămâne acelaşi, la fel şi emisiunile din grilă, structura de programe şi studioul de emisie”, a afirmat directorul Impuls la CNA.

Concret, cel mai de succes radio local din România la ora actuală, Radio Impuls, trece în proprietatea Dogan Media International.

Consiliul Naţional al Audiovizualului a aprobat în şedinţa de astăzi trecerea celor nouă frecvenţe Radio Impuls (inclusiv Bucureşti), către Dogan Media.

În faţa CNA au venit din partea Dogan Ugur Yesil, Christian Sabbagh, prezentatorul ştirilor Kanal D, Iosif Kalauz, director strategie şi cercetare, Mihai Ghiţă, redactor-şef ştirile Kanal D, şi realizatorul emisiunii Asta-i România şi Cătălin Băleanu, reprezentantul postului în relaţia cu CNA. Din partea AdWay au venit Călin Zereş, directorul Impuls, Codruţa Vântu, director dezvoltare, şi Decebal Cotoc, asociatul unic.

„E o zi importantă pentru noi şi în istoria Kanal D în România, de a avea o licenţă radio, desigur cu permisiunea dumneavoastră. Am investit până acum aproape 100 de milioane de euro în media din România şi în fiecare an ne îmbunătăţim conţinutul. Încercăm să facem tot ce e mai bine, să ne ascultăm publicul şi să le oferim conţinut de calitate. Avem peste 400 de oameni angajaţi în compania noastră. (…) Suntem în faţa dumneavoastră pentru ca, cu voia dumneavoastră, să continuăm să facem afaceri în România.”, a spus şeful Kanal D, Ugur Yesil, conform Pagina de Media.

„Avem două ţinte (cu acest post de radio – n.r.) pentru a creşte conţinutul local în fiecare dintre cele nouă oraşe acoperite de licenţele radio. Avem o acoperire uriaşă în România prin corespondenţii Kanal D. Acoperim zilnic mai bine de 20 de oraşe şi intenţionăm să folosim infrastructura ştirilor şi experienţa noastră. Vrem de asemenea să investim în infrastructura tehnică pentru a creşte calitatea semnalului în fiecare oraş. Vă cerem acordul pentru a ne da permisiunea ca Dogan Media International să pornească pe o nouă linie de business.”

Șeful Kanal D a mai adăugat că în echipa postului de radio au fost atrase vedete de la Kanal D, cum ar fi Christian Sabbagh sau Teo Trandafir.

Dogan Media a mai avut o tentativă de a intra pe zona de radio la finalul anului 2017, când a participat la concursul de frecvenţe radio al CNA. Atunci plănuia lansarea unui post sub denumirea Radio D, având în grilă emisiuni ale unor realizatori de la Kanal D, cum ar fi Teo, Christian Sabbagh sau Mihai Ghiţă, prezentator la Asta-i România.

De menţionat că pe patru dintre frecvenţele Impuls – Bucuresti, Sibiu, Timisoara si Constanţa – a emis BBC Radio România până în 2012, când serviciul a fost închis.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele stiri