Elon Musk a luat o pauză de la mașinile electrice futuriste și de la călătoriile private în spațiu pentru a dezvălui un tunel cu costuri reduse, pe care îl vede ca pe un zeu pentru traficul urban, informează AFP.
Miliardarul din spatele Tesla și SpaceX, marți seara, a pus accentul pe un tunel de 1,8 kilometri creat de Compania Boring pentru aproximativ 10 milioane de dolari. Tunelul eșantion face parte din viziunea lui Musk de a avea o rețea subterană în care autovehiculele, de preferință Tesla, vor fi coborâte de ascensoare și apoi propulsate pe piste cu viteze de până la 241 km / h. „Singura modalitate de a rezolva acest lucru este de a merge 3D, pentru ca sistemul de transport să se potrivească locuințelor”, a spus Musk pentru rezolvarea problemei congestionării traficului în zonele urbane. „Este relativ simplu, nu este nevoie de Premiul Nobel”.
O intrare la un tunel eșantion a fost prezentată publicului pentru prima dată în apropiere de Los Angeles, ca etapă inițială a proiectului lui Musk de a revoluționa traficul urban zburând de-a lungul străzilor aglomerate.
Musk a înființat compania Boring acum doi ani ca un efort auto-finanțat și lateral muncii sale la Tesla și SpaceX. Echipamentele special proiectate preiau tuneluri suficient de largi pentru a găzdui o mașină pe o pistă. Rețeaua prevăzută este o rețea extinsă de tuneluri și lifturi capabile să treacă peste 4.000 de autoturisme pe oră. „Cele mai adânci mine sunt mai adânci decât cele mai înalte clădiri”, a spus Musk. „Revelația profundă este foarte simplă: este abilitatea de a transforma o mașină normală într-un vehicul pasiv stabil prin adăugarea roților de urmărire desfășurate, stabilizând roțile, astfel încât să poată călători la viteză mare printr-un tunel mic”.
Tunelurile vor fi în cele din urmă deschise tuturor vehiculelor electrice compatibile dar Boring utilizează în prezent în tub doar mașini Tesla.