Site-ul DC News, deţinut în proporţie de 94% de Bogdan Chirieac, este inundat cu reclame electorale ale PSD. Firma lui Bogdan Chirieac a încasat şi anul trecut, direct de la PSD, peste 1,2 milioane de lei, a anunţat deputatul PNL Florin Roman.

Iată cum arată site-ul DC News, o imagine sugestivă privind relaţiile dintre Bogdan Chirieac şi PSD.

Recunoscător, Chireac l-a atacat virulent pe Klaus Iohannis după discursul susţinut în cadrul Summitului PPE de la Bucureşti.

„În legătură cu faptul că preşedintele Iohannis s-a înecat în timpul discursului, e singurul moment memorabil de la eveniment. L-a şi umanizat pe Iohannis care a venit cu o înşiruire de fake news în care spunea că Guvernul nu respectă valorile europene, critică instituţiile europene… Păi de când critică în democraţie înseamnă să nu respecţi?

Dar a văzut cineva vreodată Guvernul să spună că doreşte să părăsească Uniunea Europeană sau să conteste valorile europene? L-am văzut pe domnul preşedinte Iohannis, întrebat cu subiect şi predicat ‘ati văzut filmele de la DNA Ploieşti?’, ‘NU’; ‘si nu vreţi să le vedeţi?’, ‘NU’. Asta înseamnă contestarea valorilor europene. Nu poţi să fii de acord, preşedinte de ţară, cu tortura şi abuzurile şi încălcarea drepturilor omului”, a declarat Bogdan Chirieac.

Deputatul PNL Florin Roman a prezentat, recent, documente cu sumele plătite de PSD, din subvenţia publică, mai multor firme de publicitate şi de presă. O sumă consistentă a încasat şi firma lui Bogdan Chirieac, acţionar majoritar la DC News şi analist la Antena 3 şi România TV.

Astfel, Press Media Electronic SRL, societate deţinută în proporţie de 94% de Bogdan Chirieac şi de Rudolf Crişan Andreescu şi Valentin Vilcu cu câte 3 la sută, a încasat de la PSD anul trecut 1.254.776 de lei.

„Îi acuz deschis de spălare de bani şi deturnare de fonduri (pe liderii PSD). Vă pun la dispoziţie o copie după actul de control a Autorităţii Electorale Permanente. Este principalul motiv pentru care PSD a schimbat în regim de urgenţă conducătorul Autorităţii Electorale Permanente şi şi-a pus acolo omul care de fapt se face responsabil de spălare de bani şi de deturnare de fonduri în special pentru bani negri pentru partid şi pentru plata la negru şi în alte cazuri prin firme a unor jurnalişti pe care îi vedeţi în studiourile centrale de televiziune, în special de la Antena 3 şi România TV care sunt prezentaţi ca analişti independenţi dar care beneficiază la greu de susţinerea financiară a Partidului Social Democrat”, a declarat Florin Roman într-o conferinţă de presă.

Documentele fac parte dintr-o notă de informare a Autorităţii Electorale Permanente, după controlul la PSD. Potrivit acestora, în 2017 şi 2018, PSD a plătit sume importante de bani unor firme care ar avea legătură cu jurnalişti, în mod direct sau indirect, informează Aktual24.

72 Vizualizări

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

7 + 5 =