Cum arată campania electorală pe Facebook în acest moment (6 mai), potrivit informațiilor obținute din Facebook Ad Library:

Partidul Social Democrat, în ansamblul său, apare cu opt campanii active, dintre care șase lansate în ultima săptămână:

dintre acestea, 5 promovează proiectele partidului și ale guvernului, 2 atacă PNL, una promovează un candidat PSD la europarlamentare

partidul a cheltuit cel mai mult (între 5.000 și 10.000 de lei) pentru o campanie despre sprijinul guvernului pentru întreprinderile mici.

bugetul per campanie preferat de PSD pare să fie între 1.000 și 10.000 de lei), cu patru campanii ce ce încadrează în aceste limite – inclusiv cele în care este atacat PNL

alte 2 campanii au atras între 500 și 1.000 de lei, iar una – sub 500 de lei

pe lângă aceste campanii comandate „de la centru”, PSD mai cumpără publicitate și prin alte pagini ale sale (ex.: Consiliul Național PSD, Departamentul pentru Tineret și Sport PSD, Departamentul pentru Agricultură și Dezvoltare Rurală al PSD), cu investiții de la câteva sute la 1-5.000 de lei

cele mai multe dintre campanii – de la cele despre investiții in irigații sau proiectul Start-up Nation la cele în care este atacat PNL – sunt targetate pe public masculin, conform datelor privind audiența reclamelor. Celelalte sunt targetate echilibrat, după sex, vârstă sau regiune

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

4 + 1 =