Cel mai mare proiect de infrastructură urbană din România trenează de 12 ani, ajungându-se în situația absurdă ca zeci de imobile noi să fie demolate.

Străpungerea Splaiul Independenței – Autostrada A1 s-a oprit la Lacul Morii, iar ca să facă legătura cu șoseaua de centură a Capitalei, constructorii trebuie să demoleze acum câteva zeci de imobile, transmite TVR.

Proiectul străpungerii Splaiul Independenţei- Autostrada A1, cu o lungime de peste 8 kilometri, a demarat în 2007, pe vremea când primar era Adriean Videanu. În 2010 era programată inaugurarea.

Până acum s-a lucrat la primul tronson, cel mai complex, care include un pod hobanat peste râul Dâmboviţa şi încă unul, din grinzi metalice, peste şoseaua Virtuţii.

Beneficiarul susţine că s-a făcut doar „o ranforsare minoră a consolelor existente pentru a asigura un comportament mai bun în exploatare„, fără costuri suplimentare sau întârzieri.

Ce spun edilii despre șoseaua până la Centura Capitalei

Ceea este  sigur este realitatea: podul se va termina, deocamdată,  într-un sens giratoriu, de unde şoferii vor fi obligaţi să se întoarcă tot pe vechiul traseu pentru a ajunge la autostradă.

Pentru al doilea tronson, care face legătura cu şoseaua de centură, e nevoie de bani şi de exproprieri!

Şoseaua expres până la Centura Capitalei ar fi gata într-un an, din momentul începerii lucrărilor.

Iar pentru cel de-al treilea tronson , care face legătura cu Autrostrada Bucureşti-Piteşti este nevoie de hotărâri de Guvern pentru alte exproprieri şi investiţii. Niciunul dintre aceste obiective nu are stabilit vreun termen exact.

Edilii afirmă că bucureştenii vor circula pe cele două poduri, la sfârşitul acestui an.

157 Vizualizări

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here