Gara de Nord din București va intra în reparații capitale după 20 de ani. Investiția, în valoare de peste 100 de milioane de euro, va fi asigurată de CFR Infrastructură din fonduri europene și presupune, printre altele, înlocuirea șinelor, construcția unei parcări moderne și montarea unei cupole gigant.

Pentru început, a fost comandat un studiu de fezabilitate care costă peste 3 milioane de euro.

Primele lucrări vor începe în iulie. Va fi demolat un corp de beton și în locul său va fi montată o linie pe care va sta cel mai vechi tren românesc, Călugăreni, cu cea mai veche locomotivă funcțională din Europa, potrivit tvr.

Angajații CFR sunt însă sceptici că lucrările vor fi gata, din cauza schimbărilor repetate din Ministerul Transporturilor. În a două etapă, este în plan construcția unei parcări cu 400 de locuri.

În timpul lucrărilor, unele trenuri vor fi deviate spre alte gări, Basarab și Herăstrău.

Conducerea CFR estimează că modernizarea va fi gata în 2022.

279 Vizualizări

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here