Lotul 3 al Autostrăzii Lugoj – Deva prezintă numeroase defecte şi degradări în evoluţie, potrivit expertizei preliminare realizate de specialişti, la solicitarea CNAIR, precizează un comunicat de presă.

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a prezentat un rezultatele preliminare ale expertizei tehnice realizate de Institutul de Proiectări Transporturi Auto Navale şi Aeriene (IPTANA) pe Lotul 3 al Autostrăzii Lugoj – Deva.

Potrivit reprezentanţilor CNAIR, lucrările executate în acest stadiu nu au fost finalizate la parametrii proiectaţi şi prezintă numeroase defecte, degradări în evoluţie, astfel că nu permit deschiderea traficului în condiţii de confort si siguranţă.

În urma analizei efectuate privind posibilitatea deschiderii circulaţiei pe autostradă s-a constatat că la data inspecţiei preliminare, împrejmuirea prezintă vulnerabilităţi şi defecte majore, a căror remediere nu se poate face pe termen scurt. Astfel, au fost necesare investigatii suplimentare pentru stabilirea solutiilor de remediere, în urma cărora, după remediere, să se poată deschide în prima fază circulaţia în regim de drum cu 4 benzi de circulaţie cu restricţii severe de tonaj şi viteză, astfel: autovehicule cu masa totală maximă autorizată mai mica de 7,5 tone; viteza maxima de 90 km/h; viteză maximă de 50 km/h când partea carosabilă este acoperita cu polei, gheaţă, mâzgă sau sunt ploi tprenţiale; viteză maximă de 60 km/h în zona podului peste râul  Mureş (km 68+500 – km 69+500), respectiv pe zona podurilor de pe autostrada de la nodul Ilia (poduri şi rampe între km 76+100 – km 77+000), cât şi la nodul Dobr (km 67+000 – km 67+500); semnalizarea corespunzătoare a sectorului de drum, inclusiv a pericolului prezenţei animalelor”, mai spune comunicatul de presă.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

3 + 5 =