Evenimentul de relansare a candidaturii Vioricăi Dăncilă la alegerile prezidențiale, organizat sâmbătă, la Romexpo, a scos în evidență noua strategie a partidului, după pierderea guvernării. Dacă la prima lansare, sala era dominată vizual de imagini cu Viorica Dăncilă, acum, poza cu premierul demis a fost pusă undeva într-un colț al sălii, iar în față a fost scos partidul. De altfel, baronii care s-au repoziționat în partid după trecerea în Opoziție au fost cei care au urcat pe scena și au susținut discursuri, ținând să arate că ei sunt noua forță în PSD. Din poza cu Dăncilă au fost scoși președintele executiv și secretarul general. Mihai Fifor și Eugen Teodorovici nici măcăr nu au mai fost invitați să țină un discurs. 

Aproximativ 10 000 de oameni au fost aduși sâmbătă, la Romexpo, să participe la relansarea Vioricăi Dăncilă în cursa prezidențială. Atmosfera nu a fost tocmai una de sărbătoare, ținând cont că în urmă cu 2 zile PSD a pierdut guvernarea. Odată cu pierderea guvernării, campania s-a mutat dinspre candidatul Viorica Dăncilă, spre Partidul Social Democrat.

Singura poză cu Viorica Dăncilă a fost pusă în colțul sălii

Strategia a fost explicată pentru Digi24.ro de cel care se ocupă de campania pentru prezidențiale, Miron Mitrea.

„Partidul e mai prezent decât înainte de campanie pentru că el o susține. El este motorul care sprijină candidatul. Am avut și problema cu moțiunea de cenzură și partidul vrea să arate că este în spatele ei.”

Noua strategie de campanie a fost influențată și de repoziționarea baronilor, după dărâmarea Guvernului. Vineri, în partid a fost luată decizia ca echipa de campanie să fie compusă din liderii care au avut rezultate, fiind astfel îndepărat sceretarul general, Mihai Fifor, care era și șeful de campanie al Vioricăi Dăncilă.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

8 + 6 =