Caută
Close this search box.

BCR bagă groaza în clienți. S-ar putea bloca funcționarea cardurilor

bcr

BCR a făcut un anunţ important pentru toţi clienţii! Banca Comercială Română efectuează, în această perioadă, o serie de migrări de echipamente hardware, care ar putea afecta funcţionarea sistemului de carduri. Lucrările pot duce, în perioada următoare, la intermitenţe în procesul de autorizare a cardurilor, precum şi în cel de funcţionare a POS-urilor.

BCR, anunţ important pentru toţi clienţii!

Pentru suport şi informaţii mai detaliate, clienţii pot apela gratuit call-center-ul BCR. Nu este pentru prima oară când Banca Comercială Română a avut probleme. La sfârșitul lunii august, serviciile de Internet si Mobile Banking de la BCR nu au funcționat un weekend întreg. Anunțul făcut atunci de BCR a fost unul important pentru toți clienții care folosesc serviciile online ale băncii! Și atunci au avut loc update-uri importante.

De altfel, toți clienții băncii au primit mesaje prin care erau anunțați când vor fi offline serviciile de Internet si Mobile Banking, precum si echipamentele multifuncționale din unitățile BCR. Cardurile însă pot fi folosite atât la bancomate, cât și la plățile prin POS. ”Salut! Te informam ca, Vineri, 23 August 2019 in intervalul 23:00 – 05:30 (durata totala 6 ore si 30 de minute) si Duminica, 25 August 2019 in intervalul 23:00 – 05:30 (durata totala 6 ore si 30 de minute) serviciile de Internet si Mobile Banking, precum si echipamentele multifunctionale din unitatile BCR vor fi offline, pentru update-uri la sistemul informatic.

S-ar putea întrerupe funcţionarea cardurilor

Cardurile, platile prin POS si ATM-urile vor functiona normal, fara actualizarea soldurilor. Ne poti gasi 24/24 la ContactCenter BCR – 0800.801.227, din orice retea nationala și la 021.407.42.00, din strainatate. Iti multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru posibilele inconveniente! Echipa BCR”, a fost mesajul BCR trimis către clienți.

Trebuie să știți că o adevărată campanie a fost lansată recent de BCR pentru actualizarea datelor clienților. Aceștia au fost sunați sau au primit mesaje prin care sunt rugați să-și actualizeze datele deținute deja de bancă.

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele stiri