USR Bucureşti susţine că două companii din subordinea Municipalităţii au încheiat acorduri cadru pentru campanii de promovare în valoare de două milioane de euro, reproşând totodată Primăriei Capitalei faptul că a tăiat bani de la investiţiile în reţeaua de termoficare.

„Primarul ‘faliment’ dă două milioane de euro din banii publici pentru reclamă! Teoretic pentru Primărie, practic pentru primar. Două instituţii din subordinea municipalităţii au încheiat acorduri cadru pentru campanii de promovare menite să-i convingă pe bucureşteni de realizările ‘măreţe’ din mandatul Gabrielei Firea. Administraţia Spitalelor şi Administraţia Municipală pentru Consolidarea Clădirilor cu Risc Seismic au semnat un acord cadru în valoare de 4,8 şi, respectiv, 3,2 milioane de lei fără TVA. Şi nu este exclus ca modelul să fie urmat şi de alte instituţii sau companii ale municipalităţii. Între timp, Primăria a tăiat bani de la investiţiile la reţeaua de termoficare, a depăşit termenele promise pentru finalizarea marilor proiecte de infrastructură, a făcut praf managementul traficului şi a tocat sume exorbitante pe companii, statui şi festivaluri”, arată USR Bucureşti într-o postare pe Facebook.

Pe 3 septembrie, Primăria Capitalei anunţa că serviciile de producţie, creaţie, montaj şi difuzare pentru clipul video în care este promovat programul de reducere a riscului seismic au costat 3,2 milioane lei, iar în urma campaniei – 700 de proprietari au cerut detalii despre proceduri.

Conform aceleiaşi surse, citate de Agerpres, pentru realizarea clip-ului au fost contractate serviciile Companiei Municipale Publicitate şi Afişaj. A fost realizat un clip de 40 de secunde, difuzat pe şase canale tv de ştiri şi generaliste, dar şi în spaţiul online, pe zece site-uri de ştiri. Perioada de difuzare este iulie – noiembrie.

Prin materialul video informativ, realizat de Administraţia Municipală pentru Consolidarea Clădirilor cu Risc Seismic (AMCCRS) şi Compania Municipală Consolidări Bucureşti, sunt prezentate atât stadiul programului de consolidări, cât şi avantajele acestui program, obligaţiile legale pe care le au proprietarii, dar şi facilităţile oferite de PMB (reducerea costurilor, relocarea proprietarilor în locuinţe de necesitate etc). La finalul clipului este prezentat atât un site, cât şi un număr de call center, unde bucureştenii pot afla toate informaţiile de care au nevoie pentru consolidarea imobilului în care locuiesc.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

1 + 7 =