G4Media.ro, News.ro și Newsweek, publicații independente, au plătit peste 25.000 de lei ( peste 5000 de euro) pentru a crește vizibilitatea conținutului editorial despre PNL, prin postări Facebook promovate din bani proprii, potrivit PressOne.

Știrile care au fost promovate sunt rezultate din conferințe de presă, preluări din presa internațională sau declarații publice, nu despre exclusivități sau materiale de autor.

G4Media a sponsorizat, între 20 și 24 septembrie, un calup de 5 materiale, toate referitoare la PNL. Niciuna din postările sponsorizate nu a fost marcată drept conținut politic.

Trei dintre articolele sponsorizate fac referire la declarații ale președintelui Klaus Iohannis, iar alte două îl au în centru pe Ludovic Orban. În total, potrivit datelor publice pe Facebook, G4Media a cheltuit din fonduri proprii 4.540 de lei (mai puțin de 1000 de euro) în patru zile pentru a promova aceste știri. Sunt singurele materiale care apar în biblioteca de postări publicitare a paginii de Facebook G4Media.

Newsweek România a început și ea să sponsorizeze, din 23 octombrie, știri referitoare la PNL. E vorba de peste 20 de materiale care fac referire la declarații ale liderului PNL Ludovic Orban și la membrii nominalizați în guvernul PNL, dar și la europarlamentari precum Siegfried Mureșan, care este prezentat, într-o postare, cu expresia „De regiune superior (față de Rovana Plumb sau Dan Nica)”.

Agenția de știri News.ro a sponsorizat, la rândul ei, începând din 21 septembrie și până astăzi, peste 30 de știri cu conținut politic. Fără excepție, acestea fac referire la Ludovic Orban, Klaus Iohannis și PNL. În total, News.ro a plătit 16.704 lei (aproximativ 3500 de euro) pentru a face conținutul referitor la PNL cât mai vizibil de pe propria pagină de Facebook. Citiți textul INTEGRAL pe PressOne

 

71 Vizualizări

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

7 + 2 =