Caută
Close this search box.

PSD mizează, în turul al doilea al alegerilor prezidenţiale, pe prezenţa scăzută la vot

psd

PSD va merge până la capătul campaniei electorale pe descurajarea prezenței la vot și va amplifica mesajele ce vizează electoratul care a votat altceva decât Iohannis și Dăncilă la primul tur.

În tabăra PSD se mizează pe o prezență la vot de sub 45% și pe atragerea votanților care au votat partidul în anul 2016, la europarlamentare.

În sondajele PSD, făcute pe o proiecție de 42% a prezenței la vot, Viorica Dăncilă este creditată cu 38% – 39%. Însă consultanții șefei PSD spun că pot s-o aducă la 45% – 46% până sâmbătă, la finalul campaniei electorale.

În sondajele PNL, făcute și ele pe o proiecție care ia în calcul o prezență ceva mai mare, dar sub cea de la primul tur, președintele Iohannis este creditat cu valori cuprinse între 64% – 65%.

La aceste cifre trebuie adăugate voturile din Diaspora, net favorabile președintelui Klaus Iohannis, în primul tur. În ceea ce privește migrația votanților candidaților care n-au intrat în turul doi, Klaus Iohannis este de asemenea, ca și în Diaspora, beneficiar net.

Subiectul dezbaterii dintre cei doi candidați pare să fi ieșit de pe orbita preocupărilor electoratului. Aceasta după ce, în primele două zile, în tabăra PSD a fost mare freamăt de satisfacție, crezând că au dat lovitura. Totuși, PSD nu va abandona tema, în primul rând pentru ținerea în priză a propriului electorat, spun sursele Comisarul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele stiri