Cei mai mulți bani au ajuns la România TV și Antena 3, în vreme ce Digi 24 nu s-a aflat pe lista televiziunilor cu contracte de publicitate cu PSD. Realitatea și B1 au avut sume nesemnificative, în comparație cu posturile apropiate de social-democrați. În total, social-democrații au cheltuit peste 5.3 milioane de lei pentru aparițiile tv.
Conform legislației în vigoare, partidele au plătit în mass-media pentru prezența candidaților de la prezidențiale. Fiecare televiziune a stabilit un tarif pentru fiecare minut de promovare electorală, iar partidele au achitat la final factura.
PSD a cheltuit cele mai multe fonduri în primul tur al alegerilor prezidențiale, în timp ce în turul al doilea a folosit doar 10% din suma cheltuită în prima lună de campanie.
Digi24 este singura televiziune de știri care nu a încasat bani de la PSD în campania prezidențială. Social-democrații au alocat peste 5.3 milioane de lei (aproximativ 1.1 milioane euro) pentru promovarea electorală pe televiziuni.
Comparativ, PNL a plătit televiziunilor pentru campania lui Klaus Iohannis aproape 10 milioane de lei. Toți banii folosiți de actualul președinte au provenit din subvenția primită de liberali de la buget.
Deși a beneficiat de cea mai mare subvenție de la bugetul de stat în 2019, PSD s-a trezit cu conturile aproape goale chiar în timpul campaniei din cauza cheltuielilor excesive făcute în cursul anului.