Cei mai mulți bani au ajuns la România TV și Antena 3, în vreme ce Digi 24 nu s-a aflat pe lista televiziunilor cu contracte de publicitate cu PSD. Realitatea și B1 au avut sume nesemnificative, în comparație cu posturile apropiate de social-democrați. În total, social-democrații au cheltuit peste 5.3 milioane de lei pentru aparițiile tv.

Conform legislației în vigoare, partidele au plătit în mass-media pentru prezența candidaților de la prezidențiale. Fiecare televiziune a stabilit un tarif pentru fiecare minut de promovare electorală, iar partidele au achitat la final factura.

PSD a cheltuit cele mai multe fonduri în primul tur al alegerilor prezidențiale, în timp ce în turul al doilea a folosit doar 10% din suma cheltuită în prima lună de campanie.

Digi24 este singura televiziune de știri care nu a încasat bani de la PSD în campania prezidențială. Social-democrații au alocat peste 5.3 milioane de lei (aproximativ 1.1 milioane euro) pentru promovarea electorală pe televiziuni.

Comparativ, PNL a plătit televiziunilor pentru campania lui Klaus Iohannis aproape 10 milioane de lei. Toți banii folosiți de actualul președinte au provenit din subvenția primită de liberali de la buget.

Deși a beneficiat de cea mai mare subvenție de la bugetul de stat în 2019, PSD s-a trezit cu conturile aproape goale chiar în timpul campaniei din cauza cheltuielilor excesive făcute în cursul anului.

161 Vizualizări

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

4 + 9 =