Ghiță Ciobanul, devenit celebru în campaniile Vodafone, s-a abonat acum la un nou operator. Simpaticul personaj este începând de astăzi vedetă în campania de primăvară a operatorului telecom, au anunțat reprezentanții companiei într-o conferință de presă la care a fost invitat și Ghiță.
„Am aflat că Ghiță a schimbat operatorul. Veștile circulă repede. Apoi l-am abordat pentru campanie”, a declarat Andreas Elsner, Director Executiv Comercial, Segment Rezidențial, Telekom România, la conferința de presă.
Cum a răspuns Ghiţă la întrebarea dacă s-a portat înainte sau după ce l-a abordat Telekom? „V-aș răspunde, dar am treabă la stână. Dacă vreți să vă răspund, veniți la stână.”
Ciobanul Ghiță a fost în centrul mai multor campanii Vodafone, ani la rând, campanii create de agenția McCann. Ultima dată, Ghiță a apărut într-o serie de clipuri alături de Cabral, în anul 2016. Spot Telekom, cu Ghiță, în continuare: