Caută
Close this search box.

Strategie incredibilă pentru vânzarea unor produse foarte căutate în plină criză a coronavirusului!

Vreți să scăpăm de rafturile goale și de persoanele isterizate care cumpără zeci și sute de produse din cele pe care, acum, în plină criză a coronavirusului, le caută toată lumea?

Strategie incredibilă a unui supermarket pentru vânzarea de gel antibacterian în plină criză a coronavirusului! Astfel, în vremuri de restriște, comercianții se întrec în idei. Panica nu s-a instalat numai în România, drept pentru care și alți europeni au luat cu asalt magazinele pentru a nu rămâne fără provizii.

Strategie ingenioasă a unui supermarket pentru vânzarea de gel antibacterian în plină criză a coronavirusului!
Concret, în ciuda faptului că autoritățile recomandă tuturor să-și facă cumpărăturile într-un mod rațional, oamenii se pare că nu mai țin cont de nimic. Sătul de această isterie, un manager al unui supermarket din Danemarca a venit cu o soluție care a devenit virală în lume

Metoda ingenioasă pentru raționalizarea cumpărăturilor a fost aplicată imediat. Concret, s-a mers pe varianta unui preț cu mult mai mare pentru fiecare a doua bucată de gel antibacterian cumpărat. Și culmea, aceasta pare a fi strategia câștigătoare.

Modelul danez poate inspira marii retaileri din România
Mulți dintre cumpărători au luat de pe raft un singur gel. Adică exact atât cât, spun specialiștii, este și nevoie pentru o persoană. Vorbim despre un supermarket danez, în Meny din Hellerup, o suburbie din nordul orașului Copenhaga.

Aici s-a afişat un mesaj prin care conducerea nu a mai stat o clipă pe gânduri și le-a transmis clienţilor că prima sticlă de gen antibacterian pe care o cumpără costă 40 DKK, adică aproximativ 5 euro, în conversie cu coroana daneză.

Citește pe același subiect:
Roland Garros, amânat din cauza pandemiei de coronavirus. Când se va juca turneul de Grand Slam
România, în stare de urgenţă. Numărul celor infectaţi cu COVID-19 la noi în ţară a ajuns marţi la 222. 4 pacienți, la Terapie Intensivă. 19 oameni s-au vindecat – LIVE UPDATE
Primele reacții FRF și LPF după decizia UEFA ca ligile naționale să se termine în iunie. Scenariul critic – sezonul se reia pe 13 iunie cu minigrupe și meciuri din două în două zile
Toate bune și frumoase, dar cine a dorit să cumpere și o a doua sticlă, aceasta a costat 1000 DKK. Discutăm despre aproximativ 130 euro, bani care au stopat din fașă gândul proviziilor.

„Am făcut acest lucru pentru ca oamenii să se uite la ei înşişi înainte să îşi umple coşurile cu gel antibacterian. Înainte erau numeroşi client care cumpărau patru sau cinci geluri odată, iar acesta este mult mai important decât drojdia”, a spus Rasmus Vejbaek-Zerr, managerul magazinului.

„Încerc să atrag atenţia şi să îi fac pe oameni să se oprească şi chiar funcţionează. Oamenii se gândesc la asta. În celelalte zile s-au vândut în câteva minute, dar ieri nu s-a mai întâmplat asta”, a mai adăugat acesta.

Gestul managerului nu s-a oprit aici. Acesta a postat soluția și pe o rețea de socializare, oamenii aplaudând la scenă deschisă ideea. Cu toate acestea, bărbatul a transmis că prețul exorbitant solicitat pentru o a doua sticlă nu i-a împiedicat pe unii clienți, așa că au existat cazuri în care s-au cumpărat și câte două bucăți de gel dezinfectant.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele stiri