Caută
Close this search box.

Vânzările Dacia SCAD drastic în Europa

După un ianuarie de coșmar, primele date din februarie arată că Dacia continuă cu stângul. Și nici măcar nu e o lună în care să se fi simțit efectul cornavirusului în Europa.

Vânzările Dacia au scăzut cu peste 36 de procente luna trecută în Germania, la puțin peste 3.700 de vehicule, iar în Marea Britanie cu peste 18 procente, raportat la aceeași lună a anului trecut.

Pe piața auto germană s-au vândut, în ansamblu, cu 11 la sută mai puține autoturisme în februarie. Brandurile Renault și Ford au înregistrat o scădere a vânzărilor de 2,2, respectiv 18,5 la sută, iar Volkswagen, cel mai bine vândut brand din Germania, a raportat o scădere de peste 11 procente.

Și Mercedes-Benz și BMW au înregistrat scăderi între 1 și 4 procente, transmite Automotive News, citată de Digi24.

Înmatriculările de vehicule electrice au urcat cu 76 la sută în februarie, depășind 8 mii de unităţi, iar livrările de modele hibride au crescut cu 98%.

Vânzările de maşini cu motoare diesel au scăzut cu 13 procente, iar la cele echipate cu motoare pe benzină declinul a fost de 22 la sută.

Asociaţia Importatorilor din Germania se aşteaptă în acest an la o scădere de 7% a înmatriculărilor pe piaţa auto germană, la 3,35 milioane de vehicule.

Este a doua lună grea pentru Dacia, care a înregistrat în ianuarie un declin de peste 30 de procente în Europa, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele stiri