Caută
Close this search box.

Efectele pandemiei COVID-19 în rețeaua Orange România: Consumul de internet a crescut cu 39%

Orange România a anunțat joi că în primul trimestru din acest an a înregistrat o cifră de afaceri de 256,4 milioane de euro, în scădere cu 2,9% față de perioada simiară a anului trecut, ‘pe fondul vânzărilor moderate de echipamente, scădere mai pronunțată în luna martie, în contextul crizei generate de epidemia COVID-19’.

Pe de altă parte, consumul de date mobile a crescut cu 39%, iar rețeaua 5G a fost extinsă în Brașov și Poiana Brașov, pe lângă alte 5 orașe unde era deja prezentă.

“În primul trimestru al anului 2020 am fost martorii unor schimbări majore, ca urmare a presiunilor socio-economice generate de COVID-19. Este un context fără precedent, în care conectivitatea își dovedește rolul indispensabil. Eforturile de a garanta conectivitate neîntreruptă au fost dublate de inițiativele demarate pentru a sprijini comunitatea în aceste momente dificile, de la dotarea spitalelor cu aparatură medicală și conectivitate, până la susținerea continuării procesului educațional prin oferirea de alternative digitale„, a declarat Liudmila Climoc, CEO al Orange România.

La 31 martie 2019, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.768.700 de utilizatori (n.a SIM-uri valabile), în creștere cu 1% comparativ cu finalul T1 2019.

Serviciile fixe au continuat evoluția pozitivă din trimestrele anterioare. Astfel, la finalul lunii martie, serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra peste 538.000 clienți, în creștere cu 4% faţă de T1 2019, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 362.900 de clienți, în creștere cu 20% față de aceeași perioadă din 2019.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele stiri