Caută
Close this search box.

Lovitură de teatru în justiție: Mario, pandemia NU ACOPERĂ mârșăvia! FOTO

Fiul președintelui LPF, Gino Iorgulescu, se află în continuare, culmea, tot în spitalul din Italia unde a fost internat după accidentul de mașină din 2019.

Nimeni nu se aștepta. Mai ales acum, în pandemie de coronavirus, când lucrurile par a se concentra în cu totul altă direcție. Dar nedreptățile strigătoare la cer nu pot rămâne așa la nesfârșit . Astfel încât …Tribunalul București a dispus astăzi un mandat de arestare preventivă în lipsă pe numele lui Mario Iorgulescu, acuzat de omor și conducere sub influența alcoolului și a cocainei. La începutul lunii aprilie, Curtea de Apel București a anulat în mod cu totul neașteptat un mandat similar.

Acum, însă, încep procedurile de aducere în țară.

Față de anularea din aprilie, acest nou mandat de arestare pare să fie, de fapt, o nouă … lovitură de teatru!

Mandatul de arestare este pentru 30 de zile. Decizia Tribunalului nu este definitivă și poate fi atacată la Curtea de Apel București.

La începutul lunii aprilie, Curtea de Apel București a anulat un mandat de arestare în lipsă emis pe numele lui Mario Iorgulescu. Motivul a fost un viciu de procedură, iar dosarul a fost trimis spre rejudecare.

Reamintim că, în septembrie 2019, Mario Iorgulescu a produs un grav accident auto, fiind sub influenţa alcoolului şi a consumului de cocaină. Procurorii notează că, la data de 8 septembrie 2019, pe fondul unei crize de gelozie şi într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l şi fiind sub influenţa cocainei, intenţionând să se deplaseze din satul Gulia, comuna Tărtăşeşti, spre un club din Parcul Herăstrău, Mario Iorgulescu a condus un autoturism marca Aston Martin model DBS, cu o viteză ce depăşea cu mult viteza legală de 50 km/h în localitate, şi a pătruns pe culoarea roşie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecţia dintre Şos. Chitilei şi str. Teodor Neagoe.

Anchetatorii au spus faptul că Mario Iorgulescu a accelerat până la 162 de km/h, în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, după care a urcat maşina cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala de acceleraţie, la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, şi a pătruns pe contrasens, unde a intrat în coliziune frontală, la viteza de 143 km/h, cu un autoturism marca Audi, condus de un bărbat, care a decedat pe loc. Conform procurorilor, din momentul în care a pătruns în intersecţie pe culoarea roşie a semaforului, Mario Iorgulescu nu a acţionat frâna, iar în momentul coliziunii pedala de acceleraţie era apăsată la maximum.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele stiri