Caută
Close this search box.

Studiu de caz, faza 2. Cum răspunde acum DSP Bucureşti la telefoane

dsp

După ce a așteptat o jumătate de oră să răspundă cineva de la call center-ul Direcției de Sănătate Publică din București, pus la dispoziția bolnavilor sau suspecților de COVID-19, Digi24 a reluat studiul de caz şi a sunat și la direcțiile de Sănătate Publică din Argeș și Prahova.

Ministerul Sănătății a detașat la DSP-urile din mai multe județe aproape 1.000 de asistenți medicali, dintre care 90 numai în Capitală. Ei vor ajuta la realizarea anchetelor epidemiologice și vor răspunde și la telefon.

Robot: Ați sunat la Direcția de Sănătate Publică a Municipiului București. Pentru informații de interes public, privind COVID-19 sunați la următoarele numere de telefon. 021. 642….

Reprezentant DSP București: Bună ziua. Call center DSP.
Reporter: Bună ziua. Numele meu este Mădălina Chițu, sunt jurnalist la Digi 24. Nu vă rețin foarte mult. V-am sunat pentru a vă întreba dacă acum de când la dumneavoastră, la Direcția de Sănătate Publică, au fost detașați 90 de asistenți medicali, reușiți să faceți față mai ușor solicitărilor?

Reprezentant DSP București: Sună liniile încontinuu, în continuu sună.
Reporter: Câți angajați sunteți acum în biroul respectiv?

Reprezentant DSP București: Haideți să vă dau numărul de telefon că nu pot să vă răspund eu. Da. 021…

Nu doar Direcția de Sănătate Publică din București a fost extrem de aglomerată în ultima perioadă, ci și Direcția de Sănătate Publică Argeș. Ora 6 seara. 5 minute, 5 apeluri, răspune cineva.

Reprezentant DSP Argeș: Alo.
Reporter: Bună ziua. Mădălina Chițu de la Digi 24. Nu vă rețin mult pentru că nu doresc să țin această linie ocupată.

Reprezentant DSP Argeș: Aici suntem doar personal de la DSP. Aici la noi la sediul ISU, noi suntem la sediul ISU și răspundem la aceste telefoane dar în limita posibilităților. Avem 3 telefoane. Acum când vorbesc cu dumneavoastră deja am un apel în așteptare.
Reporter: Vă mulțumesc foarte mult, numai bine, sănătate!

Mai departe, la Direcția de Sănătate din Prahova. 3 minute, 4 apeluri.

Reprezentant DSP Prahova: Alo. Bună ziua, DSP-ul! Mă străduiam să vă sun de pe telefonul celălalt. Ia, spuneți, vă ascult.
Reporter: Bună ziua! Mădălina Chițu de la Digi 24 vă deranjează. Nu vă rețin foarte mult timp. Voiam să vă întreb atât. Cum vă descurcați în această perioadă?

Reprezentant DSP Prahova: O să vă rog să luați legătura cu purtătorul de cuvânt. Am foarte multe apeluri în așteptare și de aceea nu am putut nici la dumneavoastră să vă răspund.
Reporter: Dumneavoastră mai rezistați? Uman vorbind? Mai puteți?

Reprezentant DSP Prahova: Trebuie să putem, că altfel nu se mai poate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele stiri