Noul director general al BBC consideră că angajaţii grupului nu ar trebui să-şi publice opiniile politice pe reţelele de socializare.

El motivează că, prin astfel de acţiuni, aceştia riscă să afecteze reputaţia de imparţialitate a radioteleviziunii publice din Marea Britanie, informează Reuters.

Tim Davie, în vârstă de 53 de ani, care a devenit marţi cel de-al 17-lea director general al grupului BBC, a spus că prea mulţi dintre telespectatorii postului consideră că radiodifuzorul public britanic a fost modelat de „o perspectivă specială”.

„Dacă vrei să fii un editorialist formator de opinie sau un activist partizan al unei tabere politice pe reţelele de socializare atunci aceasta este o alegere validă, însă nu ar trebui să lucrezi la BBC”, a declarat Tim Davie, joi, în primul său discurs adresat angajaţilor grupului, citat de Agerpres.

Tim Davie, care l-a înlocuit pe Tony Hall în cea mai prestigioasă funcţie din industria mass-media britanică, doreşte să asigure viitorul acestei corporaţii înfiinţate în urmă cu 98 de ani, într-o perioadă în care modelul său de finanţare universală, asigurată prin plata unei redevenţe de fiecare familie ce deţine un televizor, este atacat de anumiţi parlamentari.

Pentru a înlătura orice dubiu în această privinţă, Tim Davie a spus că nu doreşte „un abonament la BBC care să servească intereselor unui grup mic”, deşi bănuieşte că un astfel de format ar putea fi chiar benefic în anumite regiuni ale Marii Britanii.

El rămâne fidel modelului bazat pe finanţarea publică a grupului BBC, dar va trebui să reflecteze la toate opiniile politice provenite din toate zonele Marii Britanii şi din partea tuturor categoriilor de vârstă din rândul publicului.

115 Vizualizări

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

7 + 5 =