Novak Djokovic a fost descalificat de la US Open la scorul de 6-5 în primul set al optimii de finală cu Pablo Carreno Busta. Sârbul a fost eliminat pentru că a lovit o arbitră de linie cu mingea.

La finalul game-ului 11, pierdut pe serviciul lui Djokovic, sârbul a lovit mingea în spate fără să vadă direcţia în care merge mingea. Arbitra a fost lovită de minge şi a căzut, acuzând probleme de respiraţie.

Meciul a fost întrerupt şi oficialii turneului au luat decizia de a-l descalifica pe Novak Djokovic după câteva minute de parlamentări. Sârbului nu i-a venit să creadă când a auzit decizia şi a încercat să se scuze spunând că nu a vrut să lovească pe nimeni.

Sârbul s-a rugat de organizatori să fie iertat!

A fost pentru a doua oară în meci când Djokovic a lovit în mingea de nervi. Din păcate, de această dată a lovit un arbitru, care a avut probleme de respiraţie după ce a fost lovit de minge. Chiar dacă Nole nu a vrut să dea în arbitru, nu a fost iertat.

Adversarul, Pablo Carreno Busta a rămas pe scaun pe toată durata parlamentărilor, iar la final a fost şi el surprins că meciul cu Novak Djokovic a fost descalificat. Sârbul a dat mâna cu adversarul său şi a plecat mâhnit din arenă.

VEZI VIDEO: 

 

 

Mats Wilander: “Arbitri au urmat procedura”

Fostul lider mondial, Mats Wilander a declarat că supervizorul care l-a descalificat pe Novak Djokovic a urmat procedura obişnuită în astfel de cazuri: “Ei au urmat procedura. Novak a avut şi precedentul de a mai fi lovit cu putere o minge în copertină în acest meci.

Chiar dacă nu a vrut să lovească şi nu a fost o lovitură prea puternică, arbitrii au urmat regulile şi Novak Djokovic a fost descalificat. Numai în pielea lui Djokovic să nu fii în aceste momente, dar trebuie să îşi asume. Este foarte frustrant, mai ales că a fost principalul favorit al turneului”, a spus Wilander la Eurosport.

Nalbandian, precendentul din 2012

Un incident asemănător a fost în 2012 în finala turneului de la Queens dintre David Nalbandian şi Marin Cilic. La scorul de 3-3 în setul doi şi 40-15 pentru Cilic, Nalbandian a pierdut punctul şi de nervi a lovit un panou de lângă piciorul arbitrului de linie.

VEZI VIDEO:

Panoul a sărit în piciorul arbitrului şi l-au rănit pe oficial, care sângera. Chiar dacă Nalbandian şi-a cerut scuze la momentul respectiv, a fost descalificat şi Marin Cilic a fost declarat campion prin forfait.

348 Vizualizări

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

7 + 5 =