Caută
Close this search box.

Care e cel mai valoros obiect vândut online de Black Friday

Black Friday a venit cu reduceri mari, dar şi cu provocări pentru comercianţi şi firmele de curierat, din cauza pandemiei. Magazinele online mizează pe comenzi în creştere cu 20% faţă de ediţia precendentă.

Printre produsele la ofertă sunt şi măştile şi alte obiecte sanitare. Rămân însă în top reducerile la haine, electronice şi IT.

Numai azi, peste 50.000 de colete urmează să fie livrate clienților cu ajutorul a peste 200 de tiruri care aparțin firmelor de curierat.

Magazinele online mizează pe vânzări mai mari cu 20% față de ediția precedentă a Black Friday, potrivit TVR. Mulți clienți lucrează de acasă și preferă comenzile pe internet în locul cumpărăturilor clasice. Timpul mediu de livrare e de cinci zile.

Și comercianții din mall-uri au pregătit prețuri promoționale la haine, încălțăminte, parfumuri, electrocasnice și IT. Reducerile au început mai devreme, chiar de la sfârșitul lunii octombrie.

În România, fiecare comerciant își stabilește momentul când dă startul reducerilor de Black Friday. La fel și durata promoțiilor.

Pe Internet, cel mai valoros produs vândut de Black Friday, până în acest moment, e o mașină de lux de peste 40.000 de euro. Pentru a preveni fraudele, inspectorii ANAF cer curierilor să verifice cine sunt vânzătorii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele stiri