Caută
Close this search box.

Problemele elevilor, rezolvate la telefon

Fiecare inspectorat școlar trebuie să pună la dispoziție, zilnic, de luni până vineri, între orele 8:00-16:00, o linie telefonică de consiliere destinată elevilor și părinților.

Conform MEC, Monica Cristina Anisie, ministrul Educației și Cercetării, a avut luni o videoconferință cu inspectorii școlari generali, inspectorii școlari generali adjuncți și directorii centrelor județene de resurse și asistență educațională.

Ministrul a prezentat măsurile adoptate pentru această perioadă de suspendare a cursurilor care presupun prezența fizică a preșcolarilor și elevilor, care vizează componenta educațională (continuarea procesului de predare-învățare-evaluare) și pe cea socio-emoțională (oferirea de consiliere psihologică pentru elevi, profesori și părinți).

În acest sens, inspectoratele școlare vor elabora un plan de intervenție local pentru fiecare unitate de învățământ, pornind de la nevoile specifice, astfel încât toți copiii să aibă acces la educație.

Fiecare inspectorat, prin intermediul CJRAE/CMBRAE, va pune la dispoziție, zilnic, de luni până vineri, în intervalul orar 8:00-16:00, o linie telefonică de consiliere, destinată elevilor și părinților. Aceștia vor fi sprijiniți de specialiști pentru a gestiona mai ușor această perioadă în care există nevoie de îndrumare, sprijin emoțional și consiliere. Numerele de telefon vor fi afișate pe site-urile inspectoratelor școlare și pe paginile web ale Ministerului Educației și Cercetării.

Consilierii școlari vor participa și la orele de dirigenție.

Complementar, CJRAE/CMBRAE va organiza și sesiuni online pentru profesorii diriginți, dar și pentru părinți, sesiuni care au drept scop o mai bună gestionare a diferitelor situații cu care ei se pot confrunta în această perioadă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele stiri