Alianța pentru Unirea Românilor (AUR) a venit cu prima inițiativă în Parlament. Partidul dorește ca un important proiect din România să fie gata până în anul 2025.

Prima inițiativă AUR în Parlament! Alianța pentru Unirea Românilor (AUR) dorește ca un proiect important pentru România să fie terminat în numai trei ani.

Mai precis, este vorba despre Autostrada Moldovei A7, autostrada pe care cei de la AUR o doresc terminată până în 2025.

Așadar, AUR a venit cu un proiect de lege semnat de de deputaţii Lucian-Florin Puşcaşu şi George Simion şi vizează aprobarea obiectivului de investiţii privind dezvoltarea infrastructurii rutiere „Autostrada A7- Siret – Suceava – Dolhasca – Paşcani – Bacau – Focşani – Buzău – Ploieşti- Bucureşti”.

Prima inițiativă AUR în Parlament! Autostrada Moldovei nu are termen de realizare definit
Alianța pentru Unirea Românilor a precizat în proiectul de lege ce vizează Autostrada Moldovei, că aceasta nu are termen de realizare definit deși este în construcție.

„Autostrada A7, denumită Autostrada Moldovei sau Autostrada Unirii Principatelor Române este o autostradă aflată în construcţie în România, dar care nu are termen de realizare clar definit. În documentele CNAIR, la stadiul execuţiei lucrărilor apare cuvântul planificat, ceea ce poate să însemne că realizarea va fi amânată la nesfârşit.”, se arată în proiectul de lege inițial de AUR.

Așadar, potrivit AUR este necesară o lege pentru a institui un sistem de control permanent și sustenabil.

”Este necesară o lege pentru a institui un sistem de control permanent şi sustenabil din partea reprezentanţilor cetăţenilor în Parlamentul României, care să fie pe deplin operaţional şi predictibil şi care să încurajeze creşterea ratei de investiţii în regiune”, se mai arată în proiectul de lege.

„Proiectul A7 reprezină practic „coloana vertebrală” a Moldovei – va prelua traficul pe ruta Nord-Sud, acolo unde se înregistrează cele mai mari valori ale traficului din regiune şi care în prezent se desfăşoară pe DN2/E85, un drum naţional cu câte o bandă pe sens şi un acostament puţin mai lat folosit adesea neregulamentar de către şoferi drept încă o bandă de circulaţie – unul din drumurile naţionale cele mai periculoase dacă nu cel mai periculos după numărul de accidente”, se arată în expunerea de motive a proiectului de lege.

119 Vizualizări

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here