La primul val de Covid-19 cei mai mulți dintre cei 51 de respondenți la chestionar și-au redus capacitățile de transport din cauza scăderii cererii, cum reiese dintr-un raport realizat în noiembrie 2020, la cererea asociației poloneze de transport și logistică TLP, de profesorul Peter Klaus, consultant al Institutului Fraunhofer și colaborator al Universității Tehnice din München, pentru Singapore.

Dar mulți dintre ei spun că, după ce se va termina pandemia, au în plan să-și extindă flotele, în ciuda îngrijorărilor legate de criza de șoferi și de Pachetul Mobilitate, explică Revista Tranzit.

Respondenții au fost aleși deliberat dintre membrii cei mai puternici, mai mari și probabil mai profesioniști de pe piața de transport, cu camioane complete (FTL), de expediții și de logistică.

Ei își propun să contrabalanseze scăderea capacității prin extinderea propriilor flote sau prin strângerea relațiilor cu subcontractorii, în cazul în care nu au o strategie bazată pe active proprii sau au active puține.

În primul val al pandemiei 18 manageri au scăzut semnificativ, cu peste 10%, capacitatea de transport FTL (proprie sau prin subcontractori), 11 au făcut scăderi minore, 10 nu au făcut schimbări și 2 au extins flota.

În al doilea val 14 nu au schimbat planurile de investiții și dezvoltare, câte 10 au făcut reduceri minore respectiv s-au extins și 4 au făcut reduceri semnificative. Iar după ce se va termina pandemia 19 vor face investiții, 14 nu vor schimbat nimic, 4 vor face reduceri semnificative și 2 vor face reduceri minore.

128 Vizualizări

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here