Caută
Close this search box.

Ce s-a întâmplat după ce un detectiv a verificat dedicarea managerului pe România, al unei multinaţionale

Fostul manager al unei multinaţionale a dat în judecată compania pentru care a lucrat cerând despăgubiri de peste două milioane de lei. Dosarul scoate la iveală că multinaţionala a angajat un detectiv particular care să verifice cât lucrează managerul.

Printr-un proces deschis la Tribunalul Bucureşti, fostul administrator al firmei din România, deţinute de o companie multinaţională din domeniul divertismentului, a cerut despăgubiri de aproape 2,2 milioane de lei.

Din această sumă, 1,5 milioane de lei reprezintă indemnizaţii (echivalentul a 36 de luni) şi 475.000 de lei daune morale. Diferenţa o reprezintă contravaloarea taxei de şcolarizare pentru fiica sa şi contravaloarea unei poliţe de asigurare private.

În proces, fostul administrator a arătat că totul a început în urmă cu 16 ani, când i s-a propus să se se ocupe de operaţiunile din România ale companiei care are afaceri în mai multe ţări.

Astfel, în 2007, bărbatul s-a mutat din Israel în România, împreună cu familia, urmând să fie administrator al companiei din România şi să se ocupe de tot ce înseamnă managementul companiei din România, contra unei indemnizaţii care a pornit de la 27.000 de lei în 2007 şi a ajuns la 42.000 de lei în 2017.

Acestei sume i s-au adăugat o serie de beneficii: asigurare de sănătate privată pentru administrator şi familia lui, o poliţă privată la o companie de asigurări din Elveţia şi costul de şcolarizare pentru unul dintre copii, la Şcoala Americană.

În procesul în care a dat în judecată compania pentru care a lucrat, fostul administrator a arătat că, sub conducerea sa, operaţiunile din România ale companiei au avut „o ascensiune fulminantă”, ajungând să aibă 26 de puncte de lucru, a treia companie de la nivelul holdingului care operează în şapte ţări.

Tocmai din acest motiv, susţine fostul administrator în proces, a fost şocat în momentul în care, în a doua zi de Crăciun din 2017, a fost convocat de CEO-ul companiei-mamă şi anunţat că i-a fost revocat mandatul de administrator al operaţiunilor din România.

„Răspunsul CEO a fost acela ca am investit economiile mele, alături de tatăl meu si alti prieteni din copilărie, în achizitonarea unor apartamente si, in acest fel, nu mi-am dedicat timpul 100% companiei”, a arătat administratorul revocat, în proces, conform Adevărul.

Compania dată în judecată s-a apărat arătând că, de la un anumit moment, s-a observat că administratorul a început să prezinte un interes scăzut faţă de treburile companiei, petrecând puţin timp la birou şi vizitând rar punctele de lucru ale societăţii.

Astfel, cu un an înainte de revocare, directorul general al holdingului l-a convocat pe administratorul său din România, atrăgându-i atenţia cu privire la comportamentul său.

Când a realizat că avertismentul este ignorat, iar administratorul „continuă să îşi neglijeze responsabilităţile, pentru eliminarea oricăror îndoieli în privinţa activităţii reclamantului, Societatea a decis angajarea unui detectiv particular”.

Prin urmare, managerul a fost urmărit pas cu pas, timp de două săptămâni, timp în care s-a constatat că administratorul lucra pentru companie două ore pe zi, restul timpului petrecându-l în desfăşurarea afacerilor personale.

„Detectivul a stabilit că reclamantul avea în proprietate şapte apartamente şi o casă, de administrarea cărora se ocupa, în detrimentul îndatoririlor sale din cadrul Societăţii, pe care le neglija total”, a arătat compania dată în judecată de administratorul revocat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele stiri