Având o viață din ce în ce mai ocupată, mulți oameni se simt obosiți și epuizați în mod constant. Cu toate acestea, dacă oboseala pe care o simțiți este legată de stilul de viață, puteți face o mulțime de lucruri pentru a vă crește nivelul de energie.

În acest articol, vom analiza 4 moduri în care vă puteți schimba stilul de viață și vă puteți crește nivelul de energie în mod natural. Sigur că puteți apela la un supliment precum Vitamax, dar și aceste schimbări pot contribui la niveluri de energie mai ridicate.

1. Dormiți mai mult

Somnul este primul lucru de care uităm, atunci când suntem ocupați. De la amânarea orei de culcare pentru a respecta un termen limită, până la pierderea câtorva ore de somn din cauza schimbărilor la locul de muncă, mulți oameni reduc drastic numărul de ore care ar trebui petrecute în pat.

Mai mult, s-a estimat că 20-30% din populația generală nu are parte de un somn de calitate, irosind astfel timpul de odihnă vitală. Această lipsă de somn poate duce la senzația de letargie și oboseală. Dacă vă simțiți adesea în acest fel, vă recomandăm să vă gândiți dacă dormiți suficient.

Vă recomandăm să aveți parte de aproximativ 7 ore de somn pe noapte, deși unii oameni au nevoie de ceva mai mult, iar alții au nevoie de mai puțin. Dacă nu dormiți atât cât aveți nevoie, puteți încerca câteva activități relaxante înainte de culcare. Acest lucru ar putea fi a face o baie, a citi o carte sau a vă culca cu o jumătate de oră mai devreme decât de obicei.

De asemenea, ar trebui să încercați să evitați utilizarea telefoanelor și a altor ecrane în jurul orei de culcare. Utilizarea ecranelor înainte de culcare a fost legată de calitatea slabă a somnului, de insomnie și de somnolență crescută pe parcursul zilei.

Dacă încercați să dormiți mai mult dar vă chinuiți din cauza grijilor și a stresului care vă țin treaz noaptea, ați putea încerca practici de meditație pentru a vă calma mintea.

2. Reduceți stresul

Nu este neobișnuit ca oamenii cu o viață aglomerată să se simtă stresați, anxioși sau copleșiți. Sentimentele de stres vă pot cauza să vă străduiți să vă concentrați și să aveți dificultăți în a vă opri gândurile negative. Acest lucru vă poate afecta sănătatea fizică și mentală într-un mod considerabil, iar sentimentul de stres a fost strâns legat de oboseală.

În multe cazuri, este posibil să nu fie posibil să eliminați complet sursele de stres din viața dumneavoastră. Cu toate acestea, dacă reduceți la minimum stresul legat de stilul de viață, acest lucru vă poate crește nivelul de energie. Strategiile de îmbunătățire a nivelului de energie includ să vă faceți timp pentru a vă relaxa, a citi sau a merge la o plimbare. Ați putea încerca, de asemenea, tehnici de meditație, care pot reduce anxietatea.

Cu toate acestea, este important să rețineți că, dacă vă simțiți foarte stresați și anxietatea este severă, poate fi necesar să solicitați asistență medicală și psihologică.

3. Mișcați-vă mai mult

Exercițiile fizice regulate sunt importante pentru reducerea riscului de a dezvolta boli cronice, cum ar fi bolile de inimă, diabetul și obezitatea. Dacă trăiți un stil de viață sedentar, acestea v-ar putea crește, de asemenea, nivelul de energie.

Acest lucru poate părea contraintuitiv, deoarece atunci când vă simțiți obosit, să vă ridicați și mișcați corpul ar putea fi ultimul lucru pe care doriți să îl faceți. Din fericire, nu este nevoie să participați la un maraton pentru a avea parte de aceste beneficii.

De fapt, un studiu a constatat că persoanele sedentare cu oboseală persistentă și inexplicabilă și-au redus oboseala cu aproximativ 65% doar prin participarea regulată la ciclism de intensitate scăzută. Alte studii au sugerat că mersul la o plimbare de 10 minute când vă simțiți obosit este un mod bun de a vă ridica nivelul de energie.

Pentru a încorpora exercițiile fizice zilnice, ați putea încerca să vă îndepărtați de birou și să mergeți la o plimbare în pauza de prânz sau să mergeți pe jos la și de la locul de muncă.

4. Evitați fumatul

Fumatul este unul dintre cele mai rele lucruri pe care le puteți face pentru sănătatea dvs. Fumul din țigări este extrem de dăunător și vă crește riscul de apariție a numeroase afecțiuni de sănătate, cum ar fi cancerul pulmonar, bolile de inimă și accidentul vascular cerebral.

Toxinele și gudronul din fum reduc, de asemenea, eficiența plămânilor. În timp, acest lucru poate reduce cantitatea de oxigen transportat în jurul corpului, făcându-vă să vă simțiți obosiți.

Dacă sunteți fumător, cel mai bun lucru pe care îl puteți face pentru nivelul de energie și sănătatea dvs. este să renunțați la fumat. Unii consideră utilă înlocuirea țigărilor cu nicotină, cum ar fi sub formă de gumă sau o țigară electronică.

Cu toate acestea, după ce ați luat decizia de a renunța, contactați medicul dumneavoastră care vă poate indica serviciile de asistență care vi se vor potrivi cel mai bine.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here