Caută
Close this search box.

Un supermarket amendat cu 10.000 de lei, după apariţia unor imagini cu şobolani printre produsele alimentare

Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor (ANSVSA) a amendat cu 10.000 de lei un supermarket din Sectorul 1, după ce au apărut imagini cu şobolani printre produsele alimentare, se arată într-un comunicat al autorităţi.

În urmă cu două zile, în spaţiul public au circulat imagini cu şobolani printre produsele alimentare dintr-un magazin al lanţului Mega Image. De altfel, retailerul a publicat scuze pentru situaţia creată pe reţelele de socializare.

Situaţia a fost semnalată recent în Sectorul 1 al Capitalei, unde au fost surprinse imagini cu şobolani printre produsele alimentare ale unui supermarket. Existând un risc major pentru sănătatea populaţiei, conducerea Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor (ANSVSA) s-a autosesizat şi a dispus de urgenţă un control la punctul de lucru al operatorului economic„, se arată în comunicatul ANSVSA, citat de Agerpres.

În urma verificărilor, inspectorii Direcţiei Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor (DSVSA) Bucureşti au hotărât amendarea operatorului economic cu suma de 10.000 de lei. Magazinul şi-a suspendat temporar activitatea şi are obligaţia să efectueze temeinic operaţiunile de dezinfecţie, deratizare şi dezinsecţie (DDD) şi să asigure igienizarea tuturor spaţiilor de recepţie, depozitare, expunere şi comercializare a produselor alimentare.

Activitatea magazinului va fi reluată numai după ce reprezentanţii unităţii vor prezenta inspectorilor DSVSA dovada realizării tuturor acestor acţiuni obligatorii, mai spun reprezentanţii ANSVSA, care au precizat că fac controale în toate magazinele.

La rândul său, Mega Image a precizat, în urmă cu două zile, că personalul intervine frecvent în magazine cu soluţii de deratizare la un interval mult mai des decât prevederile legale, în condiţiile în care, în anumite zone, sunt foarte multe surse externe pe care nu le poate controla.

Citește și: Un ciclon deasupra României

Ne dorim să acordăm scuze tuturor clienţilor noştri în urma incidentului neplăcut petrecut în magazinul nostru din Ion Mincu şi să asigurăm pe această cale că intervenim frecvent în magazinele noastre cu soluţii de deratizare la un interval mult mai des decât prevederile legale, mai ales că în anumite zone sunt foarte multe surse externe pe care nu le putem controla. În magazinul menţionat, care se află la parterul unei clădiri vechi, ultima deratizare a avut loc în cursul zilei de ieri (marţi, n.r.). Pentru că ne dorim să luăm măsuri suplimentare, am închis astăzi (miercuri, n.r.) magazinul şi vom acţiona cu un tratament de eradicare mai puternic. De asemenea, spaţiul din magazin este şi va fi în continuare igienizat după fiecare tratament pentru a asigura toate condiţiile de siguranţă alimentară„, potrivit paginii de Facebook a companiei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele stiri